V pořádku?

Malé dilema všedního dne – aneb zákazník u pokladny v super/hypermarketech.

Zdá se mi, že pokladní v Albertu jsou vedeni/vedené k tomu, aby každého zákazníka pozdravili na začátku i na konci obsluhování (Dobrý den – Na shledanou). Docela sympatické, i když chudákům pokladním z toho neustálého kolovrátku může být všelijak. Však se také snažím jim vždy na tyto pozdravy odpovědět.

Problém však mám v Kauflandu. Uvítací pozdrav asi vypadá stejně, ale na konci nákupu, když mi pokladní podává účtenku (popř. s penězi nazpět), zakončí náš styk otázkou: »V pořádku?«

Nevím, co si o tom myslet. Patrně se ode mě očekává odpověď ANO. Jenže co bych takovou odpovědí mohl vyjádřit? Nevím, jestli mi koupené potraviny budou chutnat, do krabice s hermelínem nevidím, může být nedozrálý, nebo přezrálý. Jablko příliš kyselé. Mandarinky mohou mít moc pecek. V salámu příliš pepře.

Jak bych mohl říci »ano«, jestliže jsem nedostal nějaké zboží z akčního letáku (a jsem tedy otrávený)? Tak snad mám říci NE? Skoro dostávám chuť, copak by se asi dělo dál...

Nebo to má být souhlas s tím, že mi byly správně vrácené peníze; vždyť někdy platím bezkontaktní kartou. Vážně nevím, co si od tohoto opatření manažeři Kauflandu slibují.

Zatím jsem nepřišel na nic případnějšího než: »DOUFÁM«. Co říkáte v Kauflandu vy?

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Michal Ptáček | úterý 14.4.2015 8:50 | karma článku: 11,41 | přečteno: 544x
  • Další články autora

Michal Ptáček

Jak jsem ušetřil za elektřinu

31.1.2023 v 16:20 | Karma: 13,89

Michal Ptáček

Fotbalový šampionát ... a my

12.12.2022 v 13:30 | Karma: 8,50

Michal Ptáček

Kdo vyhraje fotbalovou ligu?

1.8.2022 v 21:45 | Karma: 4,21

Michal Ptáček

JIPka parkovala v Lánech

11.10.2021 v 15:50 | Karma: 25,71