Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V38o27k34o61u67n 86V59l62a79d19i60m72i61r
Co na to rika vas ucitelsky kolega a bloger xxxxcka?

M98i54r64o77s85l87a44v 75V26l20a54s31á63k
Co takhle formativní hodnocení na olympiádě, či mistrovství světa?


P36a11v33e49l 64M44a49c74h57a23č97e32k
Nejsem odborník na tuto tématiku, jsem jen zvědavý. Vím, co je formativní a sumativní hodnocení, ale o tom psát nechci. Jak ale chápu z textu (pokud správně), jste spíše pro tradiční hodnocení na vysvědčení, než pro hodnocení textem. Je to tak? A pokud ano, můžete napsat proč? Díky.

M22i40c14h75a57l 16O81r21s16á78g
Hodnocení textem neznamená vždy formativní hodnocení. Tedy, na vysvědčení může být slovní hodnocení, která je však sumativní (hodnocení učení žáka za pololetí).
Komplikací zůstává, že učitelé mnohdy podklady pro slovní (sumativní) hodnocení nemají, protože je během pololetí nesbírali. Bylo by tedy dobré v dalším pololetí podklady sbírat, v rámci tematických celků hodnotit žáky formativně a na konci každého tematického celku vytvořit slovní sumativní hodnocení. To by pak mohlo být použito na závěrečné vysvědčení.
- Počet článků 38
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 582x
Ředitel www.edukacnilaborator.cz