Nepodceňujte levostranný systém dopravy ve Spojeném království. Automatika, kterou při pohybu ve městě používáte je až překvapivě silná a auta přijíždějící z druhé strany opravdu vyděsí často i ostřílené městské matadory.
Jedna ilustrační fotografie z londýnského muzea dopravy, která znázorňuje návrh dnes již legendárního loga londýnského metra - UNDERGROUND.
Za mě je londýnské lítačka Oyster card jednoznačná volba
Michal Hruška
Na konci 19. století bylo cestování metrem překvapivě dost drahé. Přesto přepravní kapacita skoro nedostačovala.
Michal Hruška
Travelcard je alternativou k Oyster card. V porovnání s ní, ale ve většině parametrů ztrácí.
Michal Hruška
Ty nejstarší linky, jako je například Circle line, jezdí skutečně těsně pod povrchem. Na druhou stranu se ve vagonech na těchto trasách můžete i normálně postavit.
Michal Hruška
Baker street na lince Circle Line je jednou z nejstarších a zároveň nejkrásnějších v londýnském metru. Falešná okna po stranách jsou původně průduchy na odvod kouře a páry z parních lokomotiv.
Michal Hruška
Stanice Bayswater na lince Circle Line je krásná prosklená secesní stavba, kde nemohou chybět živé květiny.
Michal Hruška
Nové dvoupatrové autobusy jsou nejenom krásné, ale navíc mají daleko plynulejší rozjezd, což oceníte, pokud se zrovna snažíte dostat do prvního patra. Na obrázku linka 168 v Camden Town
Evening Standard
Z první řady v prvním patře je opravdu super vidět a hlavně, máte tu opravdu přehled.
Evening Standard
Lanovka společnosti Emirates vede přes Temži ve výšce až 90 metrů, což nabídne cestujícím zajímavý pohled na město.
Evening Standard