Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tchoř

18. 12. 2007 22:13
Reklama - věčné téma...

Z Vašeho článku tak trochu čiší nejistota a malá odolnost vůči všudypřítomné reklamě. Jen malý příklad:

Mám rád pivo. Ne nějakou slabou desítku, ale poctivý český ležák. A tak si v místním krámku, případně supermarketu, koupím lahvové dobroty z produkce malých či regionálních pivovarů za (cca) 10 až 11 korun namísto nadnárodní ošizené jihoafrické/belgické/nizozemské desítky (dosaďte si Gambrinus, Staropramen , Krušovice či Starobrno), za obdobnou cenu. Ušetřím, pochutnám si na poctivé dvanáctce a ještě mne hřeje vědomí, že jsem podpořil regionální tuzemský podnik a ne anonymní akcionáře kdesi v cizině, kteří sotva vědí, kde se naše země (potažmo kontinent) vůbec nachází...

Brambory kupuju za pár korun vedle ve vsi, stejně jako květák, cibuli, pórek, petržel apod... Pro jablka nebo třešně si klidně zajedu o pár kiláčků dál, podobně pro vepřové, hovězí, kuřata nebo vajíčka. Rajčata, papriky, okurky, černý kořen a mrkev mám na zahrádce.

A reklamě v televizi se můžu směle vychechtat!!!

0 0
možnosti
PM

Pavel Maule

19. 12. 2007 6:49
Re: Reklama - věčné téma...

Tak to jste na tom dobře R^ - gratuluji. Nervozní z reklamy nejsem, bojím se však co s námi dělá reklama nevědomky a jak nás bude i do budoucna ovlivňovat/formovat.

0 0
možnosti

KatS

18. 12. 2007 20:57
Je to fakt

Taky se snazim vedome nakupovat, misto abych se spolehala na podvedomi. Takze v supermarktech se pri nakupu divam na vyrobky nejspodnejsich polickach, zeleninu nakupuji od mistnich, bio-maso (ktere tady v Britanii muze byt az z Argentiny nebo Rakouska) taky u mistnich, jogurty podle toho, co v nich je a ne jak vypadaji a zasadne jen v pulkilovem baleni. Stejne je tezke odolat proudu. Dnes jsem zrovna s dcerkou psala 13 vanocnich pozdravu pro kamarady a kamaradky ze skolky. Toho papiru! Jedinou utechou je, ze se vanocni prani po vanocich recykluji.

0 0
možnosti

Pepé

18. 12. 2007 17:27
tema ktere vzdycky zabere

Jen se divim, ze tu nemate skoro zadne komentare :-)

A jestli vas zajima proc jsem si na vas blog kliknul tak ne proto, ze bych neodolal "reklame" ale proto, ze jsem se v praci momentalne nudil a tak jsem si procital dnesni blogy pekne poporade

;-)

Nicmene s vychtralosti reklamy a stale trvajici debilitou nakupujicih mate pravdu. Porad nechapu, ze nekomu neprijde divne, ze jim nekdo neco dava "zadarmo" a ze po dvaceti letech, co se podle reklamy nejaky vyrobek pravidelne 2x a vice rocne zlepsuje, funguje porad stejne ;-D

0 0
možnosti