- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já ze svých daní také nechci platit dálnice,jezdím zásadně vlakem
mimochodem,jestlipak cíte,proč jsou ČD pořád ve ztrátě?Možná ze stejného důvodu,jako železnice všude v Evropě.Je to totiž veřejná služba,jenž ze zákona musí provozovat i nerentabilní tratě 5.kategorie.tomu se totiž říká dopravní obslužnost a objednávají ji KRAJE.Pokud by dráhy nebyly dotovány státem,stála by jízdenka na těchto lokálkách několika násobně víc.A soukromník na tyto tratě nikdy nepůjde,byla by to ekonomická sebevražda
A mimochodem,kdo myslíte že zašpiní ve vlaku záchody a ukradne hajzlpapír?Průvodčí asi ne...Holt lidi jsou prasata...
Trochu silná slova, nemyslíte? Jel jste někdy např. s Viamontem na trati M. Lázně - K. Vary? Budiž ČD ke cti, že v době, kdy tam provozovaly osobní dopravu ony, bylo v té lokálce WC jako ze škatulky. Jen dnes je normální jízdné u Viamontu o pár Kč nižší než slavné zákaznické u ČD na stejné kilometrické vzdálenosti
Mimochodem, nevím, jestli vozy na nádraží Praha - Masarykovo nádraží uklízela předloni složka ČD nebo to byl outsourcing, ale vytřít jedním hadrem WC na jedné straně vozu, pak postupně podlahu všech kupé a zakončit to WC na druhém konci vozu - člověk neví, jestli se smát nebo zvracet
a nejvíc mě štve, že si ve svý současný situaci nemůžu vybrat a vlakem nejezdit