Děkujeme za pochopení.
M94i54r19e89k 79P42i88n46k45a46s
ad 1) existuje
ad 2) existuje
ad 3) normativy na žáka jsou stejné pro státní i soukromé školy. Investiční peníze, tuším, soukromé školy od státu nedostávají a považuji to za logické.
ad 4) bezpředmětné. Nikde zaostalé venkovské pustiny nemáme. Je zde třeba řada Američanů, kteří na požádání chodí do škol, případně se věnují mládeži mimo školu ( Englisch cluby, English campy). Též našich mladých lidí, kteří nějakou dobu žili v cizině a je schopných učit, je dostatek.
ad 5) jak zde již někdo napsal, platy již nejsou tak nízké, aby musely raketově růst v poměru k jiným odvětvím. Spíše jde o atmosféru na školách, méně byrokracie, více prostoru kvalitním učitelům a společenské ohodnocení. Pokud zlobí žák, nechť je potrestán žák a ne učitel.
Bohatství společnosti záleží i na poctivosti, zkušenosti a pracovitosti. Víc, než si myslíte!
Dnešní článek p. Zieglera k tématu školství hodnotím jako podstatnější.
P12a42v34e14l 57Z41e33m70a67n
naprostá naivita, cesta k finančnímu bohatství je více ve známostech než ve vzdělání, a když už jsem tu tak narychlo:
add 1) propojení naráží na problém, že dítě v 14-15 letech většinou ještě neví čím by chtělo být, tedy vaše úzké propojení je z tohoto pohledu velmi diskutabilní
add 2) dítě na univerzitě ? srovnejte si hlavu než napíšete takový nesmysl
add 3) byrokratické kecy o ničem, v papírech a nařízeních řešení nenajdete
add 3+4) dokud bude Praha a další velká města brutálně vykrádat venkov pomocí zákona o rozpočtovém rozdělení daní, návrh na tyhle malé dotace je přesně dle vašeho milovaného EUbolševického mustru, všechny oberu a pak jim část vrátím a donutím je aby mi byli za ty spadlé drobky ze stolu vděční
add 5) v platech to není, ale v atmosféře ve společnosti kdy do vyučování kváká nejen kdejaký ouřada, ale i kdejaký zelený fašoun, a kdejaká "neziskovka" , už teď jsou platy učitelů slušné v porovnání s odbornými manuálními profesemi
M53a13r26t78i25n 97P67r51o96c95h85á17z32k20a
Vaše vnímání bohatství je omezeno na finance? Smutné.
1) právě proto, že ještě dítě neví, kým by chtělo být, mělo by mít kvalitní představu o tom, co ho kde čeká a učitelé by měli být vzděláváni a neustále si doplňovat nové poznatky právě prostřednictvím univerzit. Čekal jsem různé reakce, jen ne označení tohoto bodu za "diskutabilní".
2) Nejprve si to přečtěte pořádně, než někomu vyčtete nesmysl. Moc bystrý nejste.
3)bezobsažné, nechávám bez reakce
3+4) Praha regiony nevykrádá, naopak je to ekonomickou výkonností nejúspěšnější region ČR
5) Je to o platech. Všude platí, že dostanete nejlépe takového pracovníka, jakého jste si ochoten zaplatit.
- Počet článků 340
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1791x
Předseda regionálního výboru TOP 09 Písecko, člen krajského výkonného výboru TOP 09 v jižních Čechách.
Kandidát č.51 za TOP 09 & KDU-ČSL Společně pro jižní Čechy.
Farmář a lesník.
Pravicový, prozápadní, proevropský.
Sledujte mne na facebooku: www.facebook.com/martinprochazka007