- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stálo by za to, popsat trochu podrobněji historii takzvanných monopolů. Tedy toho, co různí levičáci za monopoly vydávají.
Například FM rádio a Armstrongova válka proti RCA. Když si člověk prostuduje celý případ, tak zjistí, že žádný problém v šíření FM by nebyl, kdyby za RCA v jejich postavení hlavního hráče na trhu nestála americká vláda a nehrála jim do noty. Jistě za nemalé sponzorské dary.
ovšem když podvoříte svá tvrzrní lží tak jste nedůvěryhodný, jízdenka KV-PRH 140Kč
Musím se zastat autora. Jízdenka KV-PRH stojí doopravdy 70 Kč. Tedy alespoň pro děti a vohnouty do patnácti let, což autor s ohledem na kvalitu a hlavně obsah jeho článků bezesporu je Takže prd a švestky.
Vidím že jste asi bezkonkurenční nabídku služeb SA skutečně asi dlouho nepoužil - konkrétně ta trasa KV - Praha Kč stála skutečně dávno před nástupem SA oněch 130 Kč, a nyní za ní chce SA za otevřenou jízdenku bezkonkurenčních 140 Kč :):)
Takže, opravdu státu do toho nic, jaký se vytváří monopol -ne monopol???
A bohužel nějak podobně to dopadá i v těch potravinách, ono je sice hezké že v těch supermarketech mají nízké ceny protože si konkurují mezi sebou, a tomu se trochu musí přizpůsobit i malí prodejci v okolí. I když zrovna v těch Varech si přirazí za luxus lázní - taky je tu cenová hladina nejvyšší. Ale zajeďte si třeba do Abertam a podívejte se kolik tam stojí potraviny, když supermarkety a konkurence je daleko...
Když si pořídíte kreditovou jízdenku, tak to stojí stovku, takže nelžete.
Ne, opravdu do toho státu nic není. Nutí vás snad někdo jezdit za 140 korun? Já jezdím za 70, naposledy jsem jel v srpnu.
No a kolik byste chtěl, aby to v těch vašich Abertamech stálo?
politickohospodářskou mafii Takhle to tady prostě chodí, žijeme v Česku
jezdí různí dopravci a SA má vyprodáno vždy daleko nejdříve.
Nojo, to ten sprostý bohatec Jančura - korumpuje zákazníky kvalitou a cenou!
(nechci slevu zadarmo)
jestli to není "pomsta", že se snažil narušit skutečně lukrativní monopol ČD.
Hezký článek. Pravdivý a čtivě napsaný. Kromě toho, že se mi hrozně líbí váš obrat "Prd a švestky" musím stoprocentně souhlasit s vašim názorem, že autobusová doprava nemůže být monopol. A to ani kdyby na dané trase nebyla jiná doprava možná. I kdyby firma pomocí dumpingových cen vytlačila jiné a později výrazně zdražila, tak v okamžiku, kdy zdraží se vytlačené firmy mohou vrátit.
No jo, ale lobby je silnější....
Aha a nakolik jednoduché je zavést opět novou trasu, na které je navíc vysoce pravděpodobné, že žluťáci opět zavedou (jaká náhoda) na krátký čas (rozuměj do ústupu konkurence) cenu bezkonkurenční, aby se pak samozřejmě ihned vrátili ke klasickým cenám?
Aneb víte jak je to s tím Hurvínkem a válkou
jak v textu stojí. Co je, u všech všudy, komu do toho, co si já od někoho dobrovolně koupím za cenu, kterou koupí a zaplacením, opět dobrovolně, potvrdím a schválím? Že se ta bláznivá bolševická instituce, vedená, jak se ukazuje, zloději a oprsklými gaunery raději nezajímá například televizními a rozhlasovými poplatky. Já například (protože dost rozumím anglicky i německy) zapnu program ČT nanejvýš tak na předpověď počasí a přesto musím (podtrženo) platit jakýsi poplatek. Platím tedy cenu, se kterou nesouhlasím za něco, co vůbec nechci. Inu, sociálně tržní a přívětivý stát je peleš lotrovská, která krade - a to doslova - jako Jánošík. Jenže ten aspoň neměl tak velkou vlastní spotřebu (účinnost daní je, případ od případu se to trochu různí, hluboko pod 80%). Takže - fuj!!
že skutečný monopol Českých Drah tomuhle úřadu nikterak nevadí.
Naprosto se vším.Mě tedy vyloženě štve ten monopol pošty.Jsem nyní připraven si udělat ŽL s oprávněním poštovních služeb,ta možnost tam je...vzdělání na to mam a rozumím tomu.Čemu nerozumím je,proč má jen a jen Česká pošta mít monopol na vyplácení důchodů..vždyt od státu dostává za jeden doručený důchod stovky korun.Uvidím..to samé jak píšete zásilky...proč by je nemohla vozit soukromá firma o mnoho levnější.Pěkný den.