- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sedíc doma dostal jsem SMS se zněním "Dne 7.12. (což bylo datum toho dne) přes velkou snahu se nepodařilo doručit zásilku čxx. Vaše Česká pošta" Zásilku jsme uložili na poště v xx." Druhý den jsem zajel na poštu a dověděl se, žádná zásilka pro mne tam uložena není.
A to se opakuje stále dokola, když mi pošle někdo zboží tak zvaně " do ruky" prostřednictvím České pošty. Toho obskurního podniku by se měl stát rychle zbavit.
Nikterak nezpochybňuji Vaši stížnost na nedoručení zásilky, ale to co píšete na adresu vedoucí pobočky je nesmysl. Buď jste byl uveden v omyl nebo nepíšete pravdu. Předpokládám to první.
Pokud je to v jejích silách snaží se vedoucí vše vyřešit. To Vám potvrdí v Chabrech všichni, stejně jako fakt, že se jí nenosí čokolády popř. káva ale jablka. Když už ne za zdárný výsledek tak alespoň za snahu. Taková se jen tak nevidí.
Schválně, vezměte jablko, běžte na poštu a nechte si vedoucí zavolat. Vsadím se o co chcete, že to nebude ta paní která Vám řekla ty pitomosti. Vedoucí dostane podnět k nápravě a Vám se uleví, že to s vedoucími není tak špatné.
Jo a to jablko... to bude omluva za to jak o ní píšete, aniž by jste si ověřil o koho opravdu jde. My ostatní ho tam přineseme jen tak, aby nám tu vydržela, protože když nepodpoříme ty snaživé, kdo nám zůstane? Je ty o kterých tu píšete.
Samozrejme mate pravdu, nejednalo se o pani vedouci, ale o zamestnankyni prepazky, o ktere jsem si mylne i na zaklade predchozich zkusenosti myslel, ze je vedouci.
A pani vedouci se samozrejme pri nejblizsi prilezitosti omluvim, jestli ji moje stiznost zpusobila neprijemnosti, o to se bat nemusite (i kdyz bez jablka, ale Vy si dal noste kavy a jablka...).
K memu prekvapeni byla stiznost resena opravdu rychle a dnes uz to povazuji za vyrizene (jednal jsem s vedouci posty Praha 8, mmch. rovnez velmi prijemna pani).
O zážitcích s ČP bych mohla vydat tlustou knihu, včetně toho, jak mě jednou dohnala k hysterickému záchvatu na pobočce.
Dám k dobru aspoň jednu zkušenost ještě z doby, kdy jsme bydleli v Praze.
Čekala jsem hodně důležitý a těžký balík a abych předešla tomu, že mi hodí lístek do schránky z důvodu nezastižení, čekala jsem na ně před domem.
Co myslíte? Můj balík vůbec v autě naložený NEMĚLI a druhý den mi ve schránce stejně přistál lístek s oznámením, že mě nezastihli.
Za ta léta se nic nezměnilo, po přestěhování za Prahu stejné zkušenosti.
Až najednou letos k nám začala jezdit taková udělaná, dobrosrdečná paní, něco neuvěřitelného. Osobně mi před doručením volala a domluvila čas, který následně dodržela a ještě mi pomohla s těžkými balíky (samozřejmě jsem dýškem nešetřila, ale to ona nemohla napoprvé předem vědět).
Byla jsem z ní tak okouzlená, že jsem sedla a napsala pochvalu.
No, a od té doby jsem ji neviděla.
Říká se, že peklo má v každém státě jedno velvyslanectví. Jen u nás má dvě - České dráhy a Českou poštu
Zlaté České dráhy. Používám je 20x častěji než poštu, ale naštvaný jsem na obě instituce tak se stejnou frekvencí.
Kdyby to bylo jen v Dolních Chabrech, to by se dalo snést, ale ono je to všude. Česká pošta už měla být dávno privatizována. V době e-mailu, SMS a MMS zpráv už jde o přežitek a na balíky větších rozměrů bez problémů doručuje zástup komerčních společností.
žádná sláva ty poštovní služby nejsou
Zkušenosti s poštou špatné, ostatní fimy o třídu lepší zkušenost.
Běžná praxe, mně lístek o nezastižení dokonce házejí na jinou, bývalou adresu.
Ale ohledně nedoručování zásilek na tom nejsou o nic lépe ani ostatní soukromé služby. Jen velmi výjimečně zajede auto se zásilkou až ke mně. Myslím, že z těch stovek zásilek se mi to dosud stalo dvakrát nebo třikrát.
Asi si speciálně u české pošty začnu objednávat na dobírku a ať si pak vrácené zásilky řeší ti, co tu službu poště platí.
Ještě dodám vlastní zkušenost.
Kašlu, mám horečku, ležím tedy doma v posteli, když tu mi cinkne mobil s potěšující zprávou, že je mi Českou poštou právě doručován balík.
Pro jistotu se přesunu blíže ke dveřím, abych zalehlýma ušima náhodou nepřeslechla zvonek. Srkám horký čaj, čtu si, hodiny běží a běží, a já čekám a čekám.
Opět cinkne mobil. To mi pošta s předstíranou lítostí sděluje, že balík se nepodařilo doručit, takže si mám dojít na poštu (a tam v horečce vystát zhruba hodinovou frontu, jako obvykle). Jak se později ukazuje, dokonce ani nemám ve schránce oznámení o uložení zásilky, takže se pošta pravděpodobně, navzdory ohlášení, že zásilku doručuje, ani neobtěžovala se ji pokusit doručit (jinak by asi někdo ke schránce dorazil).
Reklamuji, zásilka je v pořádku doručena druhý den. Proč to nešlo rovnou?
Podobnou zkušenost jsem také "nakoupila".
Volám na poštu, že sledováním zásilky jsem zjistila, že jsem nebyla zastižena a lístek v "kaslíku" NENÍ!
"Prosím, koho mám zabít, abych svoji zásilku dostala. Nemám ani lístek, ani zásilku, připadám si jako pakůň!"
"Tak mi řekněte jméno a adresu. Já to tady napíšu. Když to maj ́ napsaný, tak už to napodruhé doručit MUSÍ!"
Doručili hned druhý den...
Tolik tedy zkušenost a sdělení dámy přepážkové... na ni jsem naštvaná nebyla...