Diskuse
Chytrolín v České pojišťovně
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R37o82b47e98r37t 27K58a53n91i34a
Také 2x přišla "nabídka" na produkt multirisk s výrazným nadpisem: VÝSLEDEK REVIZE POJISTNÝCH SMLUV. Přesně jako Vám, tedy podruhé navíc jako upomínka. Na telefon mi ale zatím nic nepřišlo. Napsal jsem jim email, kde jsem se razantně ohradil proti tomuto způsobu marketingu ČP, který může v hůře se orientujících lidech navodit povinnost zaplatit, navíc mi nebyl zaslán jakýkoliv návrh smlouvy, či pojistné podmínky. V odpovědi tvrdili, že jde jen o reklamu a že zaslali poprvé návrh smlouvy i s podmínkami - což ale byla lež nebo jen záměrný "omyl". Napsal jsem jim znovu, že si nepřeji zasílání jakýchkoliv reklam podobného typu, pouze to, co se bezprostředně týká mých pojistných smluv a pokud se to bude opakovat, okamžitě u nich zruším smlouvy. Znovu mi napsali, že zasílání reklam musím zrušit osobně na pobočce! Znovu jsem tedy napsal zpět, že email posílám z kontaktní email. adresy, nebudu kvůli tomu ještě chodit na pobočku a trvám na tom, že v případě jakéhokoliv recidivy z jejich strany okamžitě odcházím od ČP. Od té doby nic (je to asi rok zpět). Stejně se ale tímrto můj náhled na ČP obratem změnil a jakmile budu mít trošku času navíc, jsem rozhodnutý pojišťovnu změnit, protože se s podobnými praktikami neztotožňuji.
V76i57k66y59r 34B73o95h15u22m84i14l 18S14t35r77a94n73s91k35y
Ovšem máte-li léééta pojištěný starší vůz u ČP svého rodinného příslušníka, tak Vám pro jistotu již 2 roky nepošlou ani složenku, ani "upomínku". Musíte si "to" hlídat sami a to jsem s nimi již 2x po e-mailu vyřídil "nápravu".....
K61a20r19e79l 67Ž13a47l93o17u54d70e78k
Marketingové akce podobného typu občas zkouší skoro každý ústav. A třešničkou na dortu je, že vám jsou schopní v každém vyúčtování poslat papír navíc, ve kterém sdělují, jak moc chtějí šetřit přírodu a že vám všechno rádi zašlou mailem. Je jasné, že provoz jednoho serveru nebude stát tolik, jako stojí papírová korespondence. Ale oni hlavně šetří přírodu....
M15a36r17i94e 86P90á65t92k38o61v78á
Takhle mi přišel domů požadavek na zaplacení 361 Kč. Můj muž - starej pečlivka - si myslel, že jde o pojištění občanské odpovědnosti a z mého účtu poslal platbu. Když začaly chodit upomínky, volala jsem do ČP, že jsem nikdy žádnou úrazovku neuzavřela, nicméně jsem se dozvěděla, že bez ohledu na to, že jsem tam peníze neposlala já, je smlouva zaplacením uzavřena. Není k tomu třeba ani podpis. Stálo mě to spoustu vztekání, nicméně pod pohrůžkou exekuce jsem musela zaplatit, přstože jsem hned po zjištění stavu tuto smlouvu zrušila. Proto ČP podobné dopisy a SMS posílá - spoléhá na to, že řada lidí mechanicky zaplatí, a pak se nestačí divit.
J18a25n 32F28r78o22l31í41k
Tak nejdříve zfackovat manžela. Já doma vedu finance a žena má za úkol vše odevzat, hlásit ale neplatit a to hlavně hotově různým podvodníkům. Dnes už má pokyn neotvírat dveře, jen avizovaným návštěvám. Dnes je tolik sofistikovaných podvodníků, že je třeba být velmi ostražitý a mít přehled o svých závazcích.
L53i65b28a 40R24u66s76n98á55k
Pokud se takhle chová nějaká no-name firma je to hnus. Ale když s tím začne i renomovaná pojišťovna, je to především jejich ostuda a o svůj kredit velmi rychle přijdou.
J85a78n 87F59r50o15l98í81k
Takto se chvají všichni tel. operátoři, pojišťovny, poskytovatelé TV signálu, zdravotní pojišťovny, dodavatelé energií atd. Proto je třeba být stále ve střehu, zrušit souhlasy s inkasem (typicky SIPO) a platit příkazy, kde vše máte pod kontrolou.
P96a39t89r14i17k 98L95u98k40e11š
S tou křišťálovou čistotou po právní stránce to nemusí být tak růžové...záleží na posouzení...
tak např. příloha č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele stanoví v písm. f)
"Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud podnikatel
f) požaduje na spotřebiteli okamžitou nebo odloženou platbu za výrobky nebo služby, které mu dodal, ačkoli si je spotřebitel neobjednal...."
třeba by ČNB jako dozorový orgán zakročila, pokud by dostala podnět...
R64a45d84i68m 81P85o22l27á22š85e94k
Základní důvod takového jednání je jednoduchý. Pojišťovny porovnají statistiky propojištěnosti na západě a u nás a vyjde jim, že u nás je stále ta propojištěnost asi tuším o 20 % nižší. Rozdíl vrcholoví manažeři pojišťoven vidí jako volný trh, který stačí "jen" vyšším úsilím obsadit. Tak prostě systémem padajího h...a prochází ten tlak pojišťovnou až na úplně dolů na ty, co přímo ty nové smlouvy získávají.
Jenže ve skutečnosti je český pojistný trh už obsazen, protože ten se buduje po celý aktivní život člověka, 40 - 50 let minimálně, zatímco u nás chybí období v socíku před rokem 1989. Ti "dole" tedy mohou splnit zadání svých vrcholových manažerů jen tak, že budou "krást" klienty jiných pojišťoven nebo že budou provádět agresívní prodejní akce na hraně zákona jako je ta popisovaná v článku.
ČP navíc podíl na pojistném trhu neustále ztrácí, protože v konkurenčním prostředí mnoha stejně dobrých pojišťoven nelze udržet tak vysoký podíl na trhu, jaký ČP stále ještě má díky monopolu za socíku. A manažeři ČP jsou z tohoto poklesu asi hodně podrážději.
K91a37r19e90l 20C16h59r73a29s66t19i32n46a
Obchodovat s lidským strachem o cokoliv je hlavní akvizicí a zdrojem zisku každé pojišťovny. Než si s pojišťovákem něco vůbec začnu, položím si otázku, jestli je riziko tak velké, že ho musím sanovat pojistkou. Odpověď je nabíledni: v 95 procentech nemusím.
J80a81n 40F37r45o66l31í40k
Tak pojištění vlastního baráku proti požáru a dalším konkrétním reálným rizikům (pád stromu, voda, zloději...) bych viděl na těch Vašich 5%. Ovšem i tam je třeba hlídat podpojištění, protože stačí 15% zhodnocení stavby a náhrada za škodu se rozplyne.

P65a22v63e70l 27D96o11p46i33t92a
jj, Multirisk, ten mi už došel dvakrát. Nejprve že mám uhradit a teď dokonce upomínka, že jsem doposud neuhradil. To si mylím, že už je za čáru. Ale já u nich historicky kapitálovku mám a příští rok mi v 50 končí, tak jsou jak supi. Už i volají, abych si ji vylepšil (asi 5 telefonátů), chodí mi dopisy (už 4), že má současná pojistka skoro nic nekryje a jak je špatná (přitom když jsem ji u nich zakládal, tvrdili něco jiného), ale teď, že pro mě mají super pojistku a ani o korunu dražší, tedy prvních 5 let (to dorovnají z již naspořených peněz), pak měsíčně budu platit jenom nějakých 15 stovek, co to je že? Ze všech naspořených peněz na kapitálovce neuvidím tedy ani korunu, ale to se vyplatí. Závěr je takový, že jak příští rok vyberu u České pojišťovny peníze z kapitálovky, tak si ji založím urazovku se spořením jinde.
M23a86r14e11k 80Š22n96o92b46r
Vezměte tenhle argument těch pojišťoven zase tak, že ty pojistky stárnou a občas je prostě prospěšný do nich juknout a třeba pojistné částky upravit, nebo měnit rozsah připojištění. Protože při pohledu do smluv, který jsou dejme tomu 10 - 15 let starý, se opravdu může přijít na to, že původní podmínky už jsou pro současnost nevyhovující nebo nedostačující.

M34a21r43t54i22n 48P86i98p54e84k
To není jen Česká...to dělají téměř všichni...marketingové kampaně. Ale kdo umí číst a přemýšlet - hodí to do koše či smaže a život jde dál:)
- Počet článků 24
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2588x