- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přitom takto umístěný reklamní banner je proti pravidlům téměř všech reklamních společností, a i inzerentům se toto asi líbit nebude, platil za kliknutí, které je "omylem" a cílené.
Stejnou zkušenost mám s prohlížečem Google Chrome. Včera to nějak hypertrofovalo, mohl mě vzít čert. Dnes už zase množství reklam v normě, dokonce se ani necpou přes text. Proč, nechápu, asi měla technika své dny.
Extrémně protivné a devastující reklamy mi v poslední době takřka znemožňují prohlížení idnes a jeho blogů přes mobil v "safari". Tam je to naprosto jako za trest i přesto, že jsem tam přihlášen jako platič Prémyjuma...
Andy nehrab tak, netlač na pilu, nebo se kousne.
To máte těžké, Petře, někde musí nahradit budoucí výpadek dotací.
Ne, je to ten problém mezi židlí a klávesnicí.
Chyba není u iDnesu ale u jeho čtenářů. Protože, čím otravnější reklama, tím víc čtenář zboží kupuje. Chovejte se jako já, snažte se:
1.Přeskákat reklamy aniž byste si všimli co vůbec inzerují.
2. Když už si všimnete, příslušnému obchodu a zboží se vyhýbejte a nakupujte u konkurence.
No jo jenže jak mám tu reklamu přeskočit, když naběhne sama od sebe?
A to jste nezmínil, že když používáte omezená data (například v mobilu) ještě vlastně platíte za jejich stažení.
Také mě to štve a obcházím to takto:
Dole pod "Další články blogera" kliknu na jméno blogera. Pak se mi objeví všechny články blogera. Tam kliknu na "Diskuse" u prvního článku.
Zkuste prohlížeč - Opera - ten tu havěť dokáže sám vyfiltrovat.
Vyřešil jsem to jednoduše, článek zavřu a diskuzi bez problému otevřu v seznamu blogů.
Brouzdalové i chroustalové si kolikrát i jen s ,,diskuzí" vystačí
Když používáte Chrom(ajzla) nebo Firefox, tak se nedivte. Přitom producenti antivirových programů nabízejí zdarma prohlížeče stejných nebo i lepších vlastností, které dokáží reklamy a všelijaké škodlivé doplňky blokovat.
Stačí vyhledat, stáhnout a nainstalovat.
As věc těžká. Pro leckoho. Když mnohých ,,počítačová gramotnost" je na úrovni klik na klávesu, CTRL, klik na myš, a tak
No a po těchto zkušenostech s agresivní reklamou, která komplikuje až znemožňuje čtení obsahu jsem nainstaloval jistý doplněk, a mám pokoj.
Cimrmanovsky, "kdo chtěl víc, nemá nic".
Kdysi, v internetovém pravěku, se kupovaly reklamní bannery, obrázek v dané velikosti, žádná vyskakovací okna, v reklamě vložené skripty, které mohou páchat i škodlivou činnost, nic takového. S tím nikdo neměl problém.
Takové reklamy přes půl stránky, které se nedaly bez rozkliknutí skrýt, bývaly i dřív a jinde.
Občas se mi vydavatele zželí a zkusím ten doplněk vypnout - a oni mě něčím podobně agresivním rychle přesvědčí, že si ho mám zase zapnout.