- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja se to dozvěděl minulý týden a byl to šok. Na Maanam jsem vyrůstal.
Úžasná je taky praxe, že ve chvíli, kdy si něco koupíte, vám na ten produkt začnou naskakovat reklamy, asi aby vás naštvali tím, že to šlo koupit levněji. Ve francouzských novinách to nedávno označili za "okamžik, kdy blbost umělé inteligence dohnala tu lidskou".
Mne fascinují reklamy umístěné těsně vedle rolovací lišty.
To chcete rolovat, trefíte se o milimetr vedle (protože oči máte na textu) a reklama na vás zaútočí....
Nechápu co tím grafik sleduje - jsem si jista že většina lidí reklamu která se otevřela omylem ihned zavře, navíc mírně naštvaně...Což rozhodně nevzbudí sympatie k produktu.
Jak jsem si všiml, většina lidí u videa sleduje, kdy se objeví "přeskočit reklamu" a o čem ta reklama byla, ani netuší.
S otravnou reklamou se vyrovnávám tak, že bojkotuji inzerované nabídky. Produkt si vyberu na stránkách Alza, ale objednám za stejnou, nebo nižší cenu v CZC
- a já to objednám za čtvrtinovou cenu (někdy jen za 20%) na eBay, dodávka zdarma až do domu. Však oni to tam taky kupují.
Pracovníci v reklamě a s reklamou, to jsou kabrňáci. Právě takovými způsoby znejisťují normální a přirozené lidské jednání. Tím mě, a je vidět že i ostatní čtenáře, dohánějí ke zlosti a ostřejšímu vyjádření v diskusi. Z toho mají zase radost admini, že můžou mazat příspěvky. Ano, taky mně nedávno smazali příspěvek.
Kdo se pohybuje na idnesu už dlouho, naučí se neklikat na diskuzi pod článkem tak dychtivě, ale počká si dvě, tři cuknutí, než se donačtou všechny reklamy :)
Jak jsem napsal, ne vždy to tak funguje a ono to není jen idnes.