- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako vždy a ve všem populisticky lže. Plná ústa železnice, ale přesunu nádraží, který by znamenal zlepšení průjezdnosti a zlepšení kapacity bude bránit až do svého říjnového odchodu z funkce. A doufám i z radnice
Modernizaci železnice podporuji. Její likvidaci tím, že desítkám tisíc lidí zkomplikujete a prodloužíte každodenní cestování odsunem nádraží z centra, to skutečně podporovat nebudu. Odsun nádraží z centra Brna železnici nepropěje.
že si to asi nemůžeme dovolit. Vzhledem k neutěšenému stavu železniční infrastruktury v ČR bychom měli přemýšlet o zrušení osobní dopravy na železnici a přesunutí na silnice, ale maximální přesun nákladní dopravy na železnice, kde by se otevřela kapacita. Uvést tuto infrastrukturu do uspokojivého stavu to si naše ekonomika nemůže dovolit
To se to diskutuje, když nevíme, která bije! Autor přece jasně říká, že doprava na železnici není kvůli chybné daňové politice státu. Pokud je doprava na železnici dražší než na silnicích, tak nelze očekávat zvýšení podílu dráhy.
z lokomotiv kape olej, okolí tratí vystříkáno hektolitry herbicidů, nutnost udržovat řádově nákladnější a přitom EXKLUZIVNI infrastrukturu (nak oleje smí jen vlaky, na silnici panuje pluralita.. a vedou i tam kde koleje nevedou .o) ) No a o množství emisí na tunokilometr užitečného nákladu (včetně emisí elektráren vyrábějících proud pro elektrickou trakci) raději nemám názor, neb nemám přesné informace.
Bárta podle mě jako jediný ukazuje, že stát by měl v zakázách vystupovat jako velevážený klient a nikoli jako slova petra nečase "dojná kráva".
Lze očekávat že s jeho kroky nebude řada lidí souhlasit. na druhou stranu řada lidí je přesvědčena o tom, že zvlila správný postup. Odborník nejsem, nechám to tedy na panu ministrovi. Nicméně i tak - Bárta se jako jediný chová střízlivě - je mu jasé co mkusí udělat a neoddaluje nepopulární kroky na bůhví kdy.
Přesně. Jako jeden z mála politiků totiž ví, jak těžké je peníze vydělat a moc dobře ví jak s nimi zacházet.
Jsem rád, že to někdo napsal a že někdo ještě dokáže myslet dále než jen na svůj zadek přilepený v plechovce.
jednoho zastiňuje polulismus druhého. O nic jiného nejde, než o trvale - v daném případě skrytě - diskutovaném brněnském nádraží. Rozhodně ale populismus Strany Zelených v minulosti byl daleko svůdnější, až se svedl pod čáru normálu. Nebo ne? Uvidíme, kam to dopracuje populismus VV. Len čakat a vydržat Třeba se opět blýskne na zelené - nepopulistické časy.
Jenomže jaksi zapomínáte na to že železnice jsou už 40 let tou největší černou dírou v tomto státě.
ČD si nedokázali na svou existenci vydělat ani za komunistů. A je to snad jediný podnik který nikdo ani nechtěl privatizovat (nikdo ho nemá zájem koupit).
Osobní železniční doprava si na sebe nevydělá vůbec nikde na celé Zemi. Takže píšete naprostý nesmysl.
kritikuveřejnosti za populismus? Tak to jsem asi nepochopil?