- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zajímalo by mě, jestli po vyčíslení škod, které jste za dobu svého působení ve vedení Brna celému Jihomoravskému kraji způsobili, budete ochoten se alespoň částečně na úhradě těchto ze své vlastní kešeně podílet.....no naštěstí po volbách ve své destruktivní činnosti zcela jistě skončíte. Zaplať pánbůh. Mám v zastupitelstvu nějaké kamarády a vždy jim vyčítám, že každé vaše bláboly neskončí inzultací:(
- žába na prameni rozvoje Brna. A jejich preferovaná varianta? Aby se Brnu vyhnulo silniční severojižní napojení - TINA (Trans European Network) - blokování R43 a R52, dál aby nebylo Brno napojeno na železniční síť TINA - záměrné blokování přesunu nádraží - Brno nestihne sáhnout na dotace z EU a výsledek? Brno promarní šanci na moderní železniční i silniční spojení.
V širším kontextu - rakouská strana preferuje napojení Brna přes Mikulov, na rakouské straně se staví. NKÚ však zpochybnilo smysluplnost tohtoto dálničního propojení. Přitom se z české strany uvažuje i o dálničním tahu od Jihlavy přes Znojmo na Vídeň. Jenže rakouská strana toto napojení k Hatím plánuje pouze v parametrech rychlostní komunikace, zatímco tah na Brno v parametrech dálničních. Zvláštní že? Rakouská strana jasně dává najevo svoji prioritu. Zelenobijci hatí na naší straně vše. Nemohu se zbavit dojmu, že v pozadí všeho je dlouhodobý zájem potlačovat rostoucí význam města Brna.
vedením se stala hloupost a ignoranství na Odboru rozvoje města Brno pojmem po celé republice.
a tak honem honem předvolební blog. No myslím, že vy zelení to už nezachráníte.
Jestli někdo Brnu škodí, tak jste to Vy v první řadě.
Někdy schází 4 roky a někdy pár měsícu , proto je potřeba čekat