Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kaktusak

23. 2. 2009 20:20
V modré výpravě z pólu

by "nejschopnější" ukořistil všechny zásoby a pak by je ostatním prodával za "tržní ceny". Komu by se to nelíbilo, toho by zabil, chrání přece své "soukromé vlastnictví".

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

23. 2. 2009 23:27
Re: V modré výpravě z pólu

Jste se trochu netrefil, jižní pól je v předchozím článku. Právě kvůli podobným objevným výplodům bujarého ducha jsem tam nepovolil diskuzi.

0 0
možnosti
R

rojack

23. 2. 2009 19:39
dobrý

Článek dobrý, bohužel jsem k politice socanů skeptický také.

Autor to pojmenoval přesně - problém se jmenuje Paroubek. Tento člověk zřejmě pod vlivem Dimuna zcela přesně pochopil, jak nastoupit do výtahu k moci. My jsme národ, který u piva na politiku vždycky nadával a všechno kolem sebe kritizoval. A co dělá Paroubek? Všechno neguje a ještě si mezitím udělá průzkum, co má negovat. Většinou se trefí do vkusu většiny, tak to prostě bohužel je. Bojím se, že příští volby jsou díky těm tupcům v Česku jeho. Ne socanů, ale jeho.

0 0
možnosti
R

rojack

23. 2. 2009 19:42
Re: dobrý

Ještě doplnění - těch několik tiskových zpráv denně ke každému prdu a ty denní tiskové konference - to není z jeho hlavy. Má schopné poradce.

0 0
možnosti
VH

Totedyne

23. 2. 2009 18:21
...

Paroubek i Rath jsou určitou odpovědí na konfrontační kampań, kterou vedla ODS a její příznivci (Krejčíř ...) před volbama 2006. ODS stále mlela kolik se toho na ČSSD provalí, většinu záležitostí nakonec policie odložila. Autor článku na mně nepůsobí hloupým dojmem, nicméně pana Paroubka hodnotí až příliš zaujetě.  V poslední době mně pan Paroubek nepřipadá moc konfrontační, od opozičního politika ale nelze čekat, že bude chválit vládu, ani kdyby HDP rostl.

0 0
možnosti
D

dutina

23. 2. 2009 18:25
Re: ...

JP ubral páru nebot prohlásil , že údajně z komunisty ne. Tak hledá budoucí koaliční partnery. Proto nyní zjihl.

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

23. 2. 2009 17:21
Ach jo,

karma se zasekla, svetla666 tady uz pred dve hodiny nebyla, aby nás zlotrlice poslala na Youtube, diskuze jen same konstruktivni, zadne nadavky a hadky, ach jo ;-D

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

23. 2. 2009 17:36
Re: Ach jo,

;-D Tak ji, chudinku, nepřivolávejte.

0 0
možnosti
L

lukkkyyy

23. 2. 2009 16:49
Podívejte se pod články

 kde někdo kritizuje ODS a

uvidíte, jak se projevijí fandové Topolánka, Langera a Dalíka

Skalní fandové obou táborů si nemají co vyčítat, nakonec dojde jen na nadávky

Jinak celkem kvalitní článek...

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

23. 2. 2009 16:59
Re: Podívejte se pod články

S křiklouny je problém všade. Připomíná mi to "legendární" pořad Kotel. Tam se ty diváci mohli kolikrát zalknout jak se sápali k mikrofonu a chrlili tam naprosto nesrozumitelně svoji pravdu. Jednou tam byl ministr obrany či co a nějaký důchodce tam najednou zařval "Ale já nemám co jíst." To bylo aspoň cool :-)

0 0
možnosti
PK

dolch

23. 2. 2009 16:37
Pěkně napsané

Teď už zbývá vyřešit jednu drobnost. Co s tím? Dá se proti tomu nějak bránit?

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

23. 2. 2009 16:43
Re: Pěkně napsané

Asi ne, zatím se docela daří, tak nemusí ČSSD nic řešit. A přijde krize, nebude v ČSSD kde brát nové tváře. Takže pořád dokola. 

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

23. 2. 2009 16:21
Vcelku s Vámi

souhlasím. Atmosféra je celkově ve společnosti, politice i v blozích poměrně vyhrocená a konfrontační. Asi je na místě se ptát, jestli jediným iniciátorem je buldozering přítele JP. Domnívám se, že společenská frustrace pramení spíše z toho, jak relativně málo jsme toho za těch 20 let dokázali. Z ubohosti politiků i poslanců všeobecně; možná si uvědomujeme, že oni jsou naším zrcadlem, obrazem naší nemocné společnosti. Zlodějiny a darebáctví jedné i druhé strany, korytářství.

Faktem asi je, že JP to sociální demokracii asi dost zazdil. Svojí povahou, minulostí i rétorikou.

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

23. 2. 2009 16:26
Re: Vcelku s Vámi

Souhlasím s vámi, určitě to s tím souvisí. Problém je v tom, že místo nějakého vzepětí dochází ke zhoršování - viz. třeba KDU-ČSL a sestupná tendence jejích předsedů.:-(

A víte co, založím vlastní stranu, už to mám v hlavě:-)

0 0
možnosti
RK

romualda

23. 2. 2009 16:11
rozdíl oproti roku 2006

Zajímavé jak všichni tvrdili po volbách v roce 2006, že Paroubek nevyhrál ani jedny  volby a s takovým konfrontačním stylem je nikdy ani nevyhraje. V roce 2008 vyhrál volby drtivě a hned se tvrdí, že je vyhrál kvůli populismu a že se mu to určitě povede i příště....

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

23. 2. 2009 16:20
Re: rozdíl oproti roku 2006

Problém je v tom, že v roce 2006 Paroubek volby vyhrát nemohl, socdem byla přiliš dlouho u vlády. Za daných okolnosti ale dosáhl překvapivě dobrého výsledku, vždyť chvíli to vypadalo, že bude mít s komunisty většinu.

Ale všimněte si, píšete "Paroubek nevyhrál ani jedny  volby" - to je to o čem mluvím - ČSSD už neexistuje, volby vyhrává nebo prohrává Paroubek.

0 0
možnosti
T

trefakam

23. 2. 2009 16:09
No, to je charakteristika!

Autor o sobě píše toto:Jsem mírně dezorientovaný třicátník, který má rád živé věci všeho druhu, hlavně lidi, a nemá rád vše co vede k neporozumění, tedy hlavně floskule, spekulace a falešnou korektnost.

No a hned nám převede maximální míru spekulace ,falešné korektnosti, včetně hojně užívaných floskulí.  Neuvede jediný argument, ale samé osočování a nadávky. Jaký a koho je např. hejtman Hašek nohsled? Podle autorovy logiky tak mohu označit každého, kdo se mi nelíbí. Ani se mi nechce s takovými lidmi, jako je autor, diskutovat a něco jim vyvracet.Oni si vystačí sami. Vesměs poukazují na to, že levicově zaměření lidé neumí diskutovat, uvádět argumenty. Že prý se umí jenom uchylovat k sprostotám a urážkám. Nemí to pravda. Sleduji blogy v MfD trvale a musím říci, že ve velké většině používají sprostot, a útoků na druhé přívrženci pravice. Viz autora článku.

0 0
možnosti
PP

pavelpu

23. 2. 2009 16:13
Re: No, to je charakteristika!

No to nemyslíš vážně? Jaké nadávky? Nohsled je každý, kdo následuje stopy svého vůdce. V LEHCE pejorativním smyslu se jedná o slepé následování. A to na Haška, Sobotku a ostatní platí beze zbytku.

A o útocích bez špetky argumentu nemá cenu hovořit. Nicky, jako Madqwert, rejzir, barbarossa, Cenzuraslova apod. jsou jasnými důkazy o věcné argumentaci, že?

0 0
možnosti
M-OCY

madqwert - obet cenzury ydnes

23. 2. 2009 15:49
dusane, jedna vec ti unikla... pises:

"Když Jiří Paroubek

zavedl svoji vyhraněnou konfrontační politiku a vsadil na polarizaci

společnosti, vyhlášení totální politické války zleva doprava,

překvapilo asi všechny, jak byl tento krok účinný."

zde je ale treba upozornit, ze paroubek a i samo zvoleni paroubka do cela CSSD bylo jen reakci na nulovou toleranci ODS a jeji vyroky o grosstapu ;-D

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

23. 2. 2009 15:53
Re: dusane, jedna vec ti unikla... pises:

Přiznávám, že i ODS používá občas, možná i často, demagogii. Ale není v tom tak dobrá jako JP. Také proto se ODS její chybné kroky vždycky vráti i s úroky. SPP autor

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2171x
Jsem mírně dezorientovaný třicátník, který má rád živé věci všeho druhu, hlavně lidi, a nemá rád vše co vede k neporozumění, tedy hlavně floskule, spekulace a falešnou korektnost.