Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Rozhodně nic nezakazovat ani nepokutovat. Je to, jak říkáte, Lidl zvolil tento marketing (sice mi uniká smysl, ale to není důležité) a teď je na zákaznících, aby svým nákupem rozhodli, jak moc jim to vadí. Mě se například velmi dotkla aféra zbytečně vykácených stromů kdysi dávno, takže jsem do Lidlu přestala chodit.

Zmiňovanou diskuzi jsem neviděla, přesto bych si na jejím základě netroufala tvrdit jestli došlo k poklesu tržeb nebo nikoli. To ví jen Lidl a ten nám to neřekne.

Možná jsem naivní, ale myslím si, že se najde dost lidí, kteří své nákupy v Lidlu alespoň omezili.

0 0
možnosti
Foto

jsem ráda,že Vás dneska vypíchli do zaujálů..R^:-)

dobrá půlka těch, co tu mají plamenné blogové řeči, tváří v tvář ,,výhodám,, náhle zjihnou, a kdyby na šunce v obalu s obrácenou českou vlajkou bylo napsáno: Akce - 100g - 7.90, ,nechají věci plout.;-(

3 0
možnosti
Foto

já plamenné řeči nemám a v Lídlu jsem od té doby nebyl..

1 0
možnosti
Foto

Je zvláštní, kolika lidem by případně vadilo, co je na obalu, ale co je v obalu, bez reptání zblajznou. ;-D

1 0
možnosti
KK

Přilákat zákazníky, kteří nenávidí kříže ....

Potom si Lidl rovnou může postavit halu někde v Islámském státě.

6 0
možnosti
JA

A já si myslel že ceny v Lidlu jsou "trochu nad" cenovou hladinou ostatních řetězců

2 1
možnosti
PK

....zvláštní je jak dlouho toto téma rezonuje, tato společnost je na tom skutečně velmi dobře...

0 3
možnosti
PM

Ano, to je, protože zatím máme to štěstí, že nejsme obohacováni různými experty, kteří kříž nenávidí, jako se tomu děje v zemích západní Evropy.. Proto si zatím můžeme dovolit luxus mít se fajn a kritizovat.

5 0
možnosti