Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Martin V2

7. 7. 2011 20:38
Dotaz

Je pravda, že v okamžiku, kdy se na tratě místo vlaků nasadí autobusy, přestává být trať prodělečná?

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

7. 7. 2011 12:46
To je prostě začarovanej kruh

Dřív bejvávalo spojů hodně, tak lidi vesměs jezdili vlakama. Pak v rámci úspor začali postupně spoje rušit, tak někteří lidi, kterým zůstavší spoje nevyhovovaly, přesedli do aut. Čímž dráze klesly příjmy, tak za nějakou dobu zase zrušila pár spojů a další lidi přesedli do aut či v nouzi do autobusu, kterej třeba jel v jim vyhovujícím čase.

A situace se opakuje, opět se zrušily nějaký spoje, takže místo 20/den jich jede už třeba jen 6/den. Lidi však potřebujou cestovat třeba v jiných časech, než jak jim spoje zbyly, takže další část si přesedla do aut, hrstka jezdí autobusem. 

Ve finále na trati ukončej provoz, zůstane jen pár "náhradních" autobusů za den.

A zbejvaj už jen tací, kteří si nejen nemůžou dovolit auto koupit, ale nemaj ani na jeho provoz (pojištění, pohonný hmoty a údržba). Copak můžou v dopravně nezajištěný vesničce dál bydlet? Sotva. Takže jim nezbejvá, než se přestěhovat do spádové obce či města, kde se bez auta s přehledem obejdou. A tak se nám vylidňuje venkov.

0 0
možnosti
MT

Nikki01

7. 7. 2011 12:50
Re: To je prostě začarovanej kruh

no, ale co s tím?

0 0
možnosti