Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

jáša

29. 12. 2011 19:52
To není jenom

rozloučení s lokalkami Pardubického kraje, to je záměrná a licoměrná devastace státních dráh po uzemí celého Česka. Jedná se o obrovské plochy,které lze za babku koupit ( já na bráchu a brácha na mně ). Jedná se o spoustu opuštěného materiálu, ( kovy,štěrky, elektromotory, čerpadla  ..........atd ),  za který už dneska nikdo neodpovídá.

A nejhroznější na té celé lumparně je, že se děje za podpory fanatyků , kteří ničemu nerozumí , ale omilaji neustále , že nejlepším vlastníkem je soukromník  a že je práce dostatek, jen chtít dělat........a další podobné ptákoviny.

0 0
možnosti
B

bocelli

29. 12. 2011 19:36
"Nová doba...."? Viz.léta 50tá-zvorali jsme,co se dalo!

Ve vyspělých státech ve většině již přišli na to,že rušit lokálky , je totální nesmysl. Proč nemůžeme jít příkladem,jak využít bohatství rozvětvené

železniční sítě, její modernizace.Státní zakázka-na

vývoj a realizaci moderních tažných i vlečných vozů ?

 

CO NÁM TŘEBA- MYSLET!!

0 0
možnosti
C

carolusI

29. 12. 2011 11:33
Pane vy jste staromilec

Doba nová, nové žádá činy. Až ty koleje koupí za babku nějaký spřátelený podniktel a odveze je do sběrny, to bude prosperující firma. Takových je nám třeba. 8-o

0 0
možnosti
C

certik_bertik

29. 12. 2011 11:12
ono

je to vždycky ve vlnách, jednou bude železnice špatná, pak se zjistí že je dobrá a tak to je se vším

0 0
možnosti