Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ippokorny

2. 10. 2012 17:07
Nesmyslná již 1. otázka

"Je skutečně vlak tak drahý a autobus tak levný, jak je prezentováno?"  . Spíše: "Je alternativní doprava dražší, než vlak?" Třeba že vesnice objedná taxíka na stejnou dobu, co jezdí  vlak?

0 0
možnosti

roman37j

2. 10. 2012 14:45
Tak jsem se na ten odkaz podíval.

Tolik nesmyslů jsem už dlouho neviděl. Hlavně mě pobavila ta pasáž, ve které autoři vysvětlují výhodu vzdálených železničních zastávek. Chůze je zdraví prospěšná. To staří lidé potřebující dopravit k lékaři, maminky s kočárky a vůbec malými dětmi, aj. jistě velmi ocení. Vzpamatujte se konečně. Vlak s autobusem nemá bojovat, ale vzájemně se doplňovat. O tom to celé je. Silnice musí být vybudována do každé vesnice. Nejen kvůli autobusům, ale i kvůli individuální dopravě místních, ISZ aj. Jestliže někdo hodlá před občany přijít s podobnými volovinami, bude v lepším případě vypískán, rozhodně né ale pochopen. Ano. Když ráno svítí sluníčko, je příjemných dvacet stupňů, člověk se projde, nebo má-li možnost vytáhne koho. Co ale v případě že prší, nebo je dokonce deset pod nulou a tma jak v pytli? Tady dochází jakékoliv argumenty.

0 0
možnosti

Atelier133

2. 10. 2012 15:19
Re: Tak jsem se na ten odkaz podíval.

Dobrý den. Vaše argumenty zaznívají nezřídka a patří mezi největší bludy rušitelů železnic. Pokud bychom se měli bavit konkrétně, můžeme vzít jako příklad trať Velká Kraš-Vidnava, přibližně 4 km kolejí. Na této trati, kde je nádraží cca 300 metrů od náměstí byl zastaven provoz, třebaže byla využívaná. Následně nasazené autobusy nenahrazují vlak ani kapacitně, ani v návaznosti na vlaky z Velké Kraše, ani co do počtu spojů. V anketě, kterou jsme ve Vidnavě pořídili, se všichni dotazovaní vyjádřili v tom smyslu, že uzavření trati pro ně znamená výrazné zhoršení dopravní obslužnosti. Nikdo nepovažoval náhradu vlaků autobusem, který nyní stojí přímo na náměstí, za zlepšení. Naopak. Dověděli jsme se, že řada lidí raději chodí do 4 km vzdálené Velké Kraše pěšky nebo jezdí na kole.

0 0
možnosti

borek

2. 10. 2012 14:35
Jsem pro další provoz regionálních tratí

když si  je ovšem cestující sami zaplatí.

Nevím, proč bych jim měl na cestování přispívat i já.

V průměru jeden pracující člověk přispívá na ČD 700.- Kč měsíčně. Takže průměrná rodina ročně kolem 20 tis. Kč.

Mně nikdo na mou dopravu přispívat nechce.

0 0
možnosti

Nikki01

2. 10. 2012 14:40
Re: Jsem pro další provoz regionálních tratí

a okresní silnice si řidiči taky platí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1603x
... věnuji se železnici. Aktivně i aktivisticky.