Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

roman036

17. 3. 2011 9:37
Bože to je zase článek.

Hustou železniční síť máme z doby kdy se na prašných cestách pohybovaly pouze koňské povozy. V 21 století se už jaksi na železnici spoléhat nemůžeme. Silnice musí vést do každé, i té nejzapadlejší vísky. Nedokážu si představit že by někdo toužil být odkázán pouze na dráhu. Vozidla IZS, zásobování, pošta, ale i majitelé nemovistostí zkrátka musí mít možnost individuální přepravy. Takže z tohohle důvodu je srovnání železniční tratě se silnicí naprosto trapné. Silnice slouží naprosto všem bez vyjímky. Přirozeně že železnici nezatracuju, patří do dopravního mixu, ale musí se k ní přistupovat s rozumem. Někde je výhodnější použít auto (autobus), někde vlak, jinde letadlo. V obci autobus, trolejbus, tramvaj, metro, lanovku... Nejsem si jistý jestli právě uržování tratí po kterých projedou za den dva vlaky a to ještě neobsazené, je to pravé ořechové. Autobus může odbočit a nabrat obyvatele dalších pěti vesnic, které pak nemusí jet autem. 3 km přes kopec na nádraží vážně nikdo chodit nebude. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1603x
... věnuji se železnici. Aktivně i aktivisticky.