Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Z65d30e73n54a 82K73o48č31í

24. 9. 2013 21:02

Otázkou je, zda skutečně tyto vozy budou sešrotovány, nebo budou jako šrot prodány např Parsu, nebo někomu jinému, kdo je zmodernizuje a ČD je od něj nakoupí, jako nové vozy. 

Víme jak to bylo v devadesátých letech, kdy ČD prodávaly údajně do VSŽ nákladní vagony jako šrot a ty samé vagony pak zpětně pronajímaly i nakupovaly pro doplnění nákladní dopravy od slovenských drah. 

Možná půjde o podobný scénář, kdy si někteří manažeři chtějí opět přivydělat!! ;-)

0 0
možnosti
Foto

M50a20r79e54k 80T61o46m71e22k

25. 9. 2013 14:49

Vozy začaly být v srpnu 2013 hromadně odesílány do Ostravy-Heřmanic, kde jejich fyzickou likvidaci provádí společnost AC plus.

0 0
možnosti
JD

aby ty vozy mohly sloužit jako záloha, tak musí být někde deponovány a udržovány...trochu drahá sranda

1 1
možnosti
MK

sešrotovat jsou vždycky.

0 0
možnosti
RK

Osobně jsem rád že jsou do šrotu. :-)

0 1
možnosti
Foto

problém je však v tom, že za ně není náhrada. Čili do budoucna, pokud dojde k navýšení přepravní poptávky, nebude ji čím pokrýt.

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1603x
... věnuji se železnici. Aktivně i aktivisticky.