Děkujeme za pochopení.
Z65d30e73n54a 82K73o48č31í
Otázkou je, zda skutečně tyto vozy budou sešrotovány, nebo budou jako šrot prodány např Parsu, nebo někomu jinému, kdo je zmodernizuje a ČD je od něj nakoupí, jako nové vozy.
Víme jak to bylo v devadesátých letech, kdy ČD prodávaly údajně do VSŽ nákladní vagony jako šrot a ty samé vagony pak zpětně pronajímaly i nakupovaly pro doplnění nákladní dopravy od slovenských drah.
Možná půjde o podobný scénář, kdy si někteří manažeři chtějí opět přivydělat
M50a20r79e54k 80T61o46m71e22k
Vozy začaly být v srpnu 2013 hromadně odesílány do Ostravy-Heřmanic, kde jejich fyzickou likvidaci provádí společnost AC plus.
J59o34s25e63f 45D67r25á63s97a95l
aby ty vozy mohly sloužit jako záloha, tak musí být někde deponovány a udržovány...trochu drahá sranda
R65a54d41o56s23l67a23v 88K92l64a88u65d98a
Osobně jsem rád že jsou do šrotu.
M41a25r11e84k 16T38o28m75e52k
problém je však v tom, že za ně není náhrada. Čili do budoucna, pokud dojde k navýšení přepravní poptávky, nebude ji čím pokrýt.
- Počet článků 57
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1603x
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Klub přátel lokálek
- Československé ambulantní pošty
- Společnost moravských okresních drah
- Parní jízdy