Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z10d15e66n23a 42K25o44č91í
Otázkou je, zda skutečně tyto vozy budou sešrotovány, nebo budou jako šrot prodány např Parsu, nebo někomu jinému, kdo je zmodernizuje a ČD je od něj nakoupí, jako nové vozy.
Víme jak to bylo v devadesátých letech, kdy ČD prodávaly údajně do VSŽ nákladní vagony jako šrot a ty samé vagony pak zpětně pronajímaly i nakupovaly pro doplnění nákladní dopravy od slovenských drah.
Možná půjde o podobný scénář, kdy si někteří manažeři chtějí opět přivydělat

M89a68r58e91k 51T15o74m21e52k
Vozy začaly být v srpnu 2013 hromadně odesílány do Ostravy-Heřmanic, kde jejich fyzickou likvidaci provádí společnost AC plus.
J25o26s98e81f 83D16r87á67s97a84l
aby ty vozy mohly sloužit jako záloha, tak musí být někde deponovány a udržovány...trochu drahá sranda
R44a38d33o59s30l86a66v 64K74l22a55u55d21a
Osobně jsem rád že jsou do šrotu.

M86a33r92e26k 97T77o54m44e40k
problém je však v tom, že za ně není náhrada. Čili do budoucna, pokud dojde k navýšení přepravní poptávky, nebude ji čím pokrýt.
- Počet článků 57
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1603x