Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

Tomáš Marek

24. 3. 2012 18:25
Poznámka k problematice paragrafu 7 - viz níže

Tak jsem si dostudoval paragraf 7 a je to tak, jak jsem si myslel hned na začátku, ale nebyl jsem si jistý. Paragraf 7 vypadá jednoznšně, ale říká něco jiného, než se na první pohled zdá a je třeba jít přesně po smyslu. Vůbec to totiž naznamená, že plné pojistné plnění je také sto procent

ceny zájezdu. Pojistné plnění je závislé nikoliv na ceně zájezdu, ale na

výši pijistky, pojišťovna tedy nesmí v žádném případě vyplatit méně,

než odpovídá výši pojistného. Avšak - nikdo neříká, že to musí být sto

procent. ceny zájezdu. TMA

0 0
možnosti
VV

vavil

23. 3. 2012 19:16
karma

0 0
možnosti
VH

Stará kára

23. 3. 2012 16:56
Pláčete zbytečně

Paragraf 7, odst. 3 zákona 159/1999 je jasný: "Pojišťovna není oprávněna odmítnout pojistné plnění nebo snížit jeho výši v případě, dozví-li se po pojistné události, že cestovní kancelář vědomě poskytla nepravdivé nebo neúplné podklady, které byly pro uzavření pojištění podstatné. Pojišťovna je však v tomto případě oprávněna domáhat se náhrady škody na cestovní kanceláři."

Takže, prosím, nenapadejte zákon. V tomto případě je v tom nevinně.

Že si Generali dělá co chce je jiná věc. Doporučuji se u ní nepojišťovat.

0 0
možnosti
TM

Tomáš Marek

23. 3. 2012 17:10
Re: Pláčete zbytečně

No, já to nechtěl dělat složitější, ale potíž je mimo jiné v tom, jak definovat zájezd. Spousta cestovek účtuje zvlášť pobyt (a tomu říkají zájezd) a dopravu pak jako službu mimo. Jde jimdo obratu, ale ne do objemu prodaných "zájezdů". Podobně třeba fakultativní výlety a tak. Kdyby to bylo tak snadné. ale to nic nemění na tom, že to není první případ a tak dále, a tak dále... Nicméně souhlasím, že na první pohled je dikce zákona správně. TMA

0 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 37,93
  • Průměrná čtenost 1800x
Před mnoha lety novinář, nyní ekonomický a mediální poradce.

Seznam rubrik