Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děti chudých jsou diskriminováni odjakživa. Už to, že jejich rodina je chudá, svědčí s velkou pravděpodobností, že rodičům něco chybí. Buď schopnost vnímat a vnímané použít, nebo schopnost cílevědomé snahy. Obé se dá buď zdědit, či odkoukat.

0 0
možnosti
Foto

Pokud se dítko potřebuje doučovat v kurzech (placených) na přijímačky na gympl, tak tam jednoduše nepatří.

Protože doučování nemůže mít pak celý život v zaměstnání.

2 0
možnosti
Foto

No a když takové dítě v potu tváře připravíte a ono se na školu dostane, taky se může stát, že nakonec skončí jako podprůměrný student, který ji horko-težko dokončí, pokud vůbec. Nabiflovalo se totiž na přijímačky, naučilo se jak si poradit s nástrahami SCIO testů, jenomže studium je běh na dlouhou trať, těch překážek musí zdolat podstatně více, ovšem už bez přípravy.... Gymnázia mají přijímat nadané děti, ne nabiflované.

2 0
možnosti
MK

Psal jsem, že je to o pečlivém zvážení schopností a dlouhodobé přípravě a ne o biflování. SCIO se už nepoužívá....

0 0
možnosti
VD

Já bych se na to podíval ještě trochu z jiné strany (s Vámi samozřejmě souhlasím). V době mých studií (jsem ročník 1962 a absolvoval jsem ZŠ, SŠ a VŠ) nebylo vůbec zvykem platit nějaké přípravné kurzy - snad ani tehdy žádné nebyly. Ale bylo docela dobrým zvykem učit se a studovat průběžně a pak jít na školu, na kterou dotyčný má. Samozřejmě se stávalo, že se člověk spíše na školu nedostal, přesto, že na to měl (myslím tedy inteligenci, nikoliv peníze), než naopak - což se bohužel ve velkém děje dnes. Výsledkem je, že dnes téměř každý zaměstnavatel požaduje u uchazečů o zaměstnání VŠ, a to jen proto, aby měl alespoň minimální jistotu, že dotyční umí alespoň trochu číst, psát a počítat...

6 0
možnosti
LV

Ono se to taky tenkrát úplně jinak bralo. Z poslední třídy ZŠ se na maturitní obory dostalo jen pár žáků, obvykle tak 2 - 3 na gympl a zbytek do deseti na nějakou průmyslovku. Zbytek skončil na učilišti. VŠ absolventů bylo cca 7 % populace.

Zkrátka střední školy zakončené maturitou byly výběrové, přijímačky byly ostré a jentak někdo se tam nedostal.

Dnes je to tak, že se často z deváté třídy dostanou na maturitní obor všichni, včetně repetentů... A podle toho to vypadá...

4 0
možnosti
PR

Nechápu přirovnání k pivu,cigaretám,kinu a chytrému telefonu. Ve spoustě rodin včetně mě se pivo nepije cigarety nekouří a do kina chodím málo vzhledem k ceně lístků. Telefon mám hloupý levný.

1 0
možnosti
Foto

Moja nadpriemerne inteligentná dcéra uspela vynikajúco bez toho, aby som sa jej musela venovať (okrem toho, že jej občas zoženiem ťažké úlohy z matematiky).

Deti, ktoré majú priemerné IQ, neuspejú, ani ak sa im budete venovať.

Zmierte sa s tým, že najvýznamnejším faktorom je IQ dieťaťa.

1 0
možnosti
Foto

Pár procentních bodů lze důkladnou přípravou eliminovat. Testy mají jinou formu, než příklady řešené na základní škole a pokud se to netrénuje, může být u některých chytrých problém.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1555x
48let, zaměstnanec a otec dvou dětí.