Děkujeme za pochopení.
Š37t69ě48p64á94n 34B16i40c74e13r29a
Děti chudých jsou diskriminováni odjakživa. Už to, že jejich rodina je chudá, svědčí s velkou pravděpodobností, že rodičům něco chybí. Buď schopnost vnímat a vnímané použít, nebo schopnost cílevědomé snahy. Obé se dá buď zdědit, či odkoukat.
P60a46v91e97l 69D41v94o36ř71á16k
Pokud se dítko potřebuje doučovat v kurzech (placených) na přijímačky na gympl, tak tam jednoduše nepatří.
Protože doučování nemůže mít pak celý život v zaměstnání.
M10a18r12t71i96n64a 74M44o48u40d23r12á
No a když takové dítě v potu tváře připravíte a ono se na školu dostane, taky se může stát, že nakonec skončí jako podprůměrný student, který ji horko-težko dokončí, pokud vůbec. Nabiflovalo se totiž na přijímačky, naučilo se jak si poradit s nástrahami SCIO testů, jenomže studium je běh na dlouhou trať, těch překážek musí zdolat podstatně více, ovšem už bez přípravy.... Gymnázia mají přijímat nadané děti, ne nabiflované.
M51a65r18e11k 68K20o21n58e27č62n72ý
Psal jsem, že je to o pečlivém zvážení schopností a dlouhodobé přípravě a ne o biflování. SCIO se už nepoužívá....
V56í11t90ě79z42s68l86a86v 43D97r64o26z72d
Já bych se na to podíval ještě trochu z jiné strany (s Vámi samozřejmě souhlasím). V době mých studií (jsem ročník 1962 a absolvoval jsem ZŠ, SŠ a VŠ) nebylo vůbec zvykem platit nějaké přípravné kurzy - snad ani tehdy žádné nebyly. Ale bylo docela dobrým zvykem učit se a studovat průběžně a pak jít na školu, na kterou dotyčný má. Samozřejmě se stávalo, že se člověk spíše na školu nedostal, přesto, že na to měl (myslím tedy inteligenci, nikoliv peníze), než naopak - což se bohužel ve velkém děje dnes. Výsledkem je, že dnes téměř každý zaměstnavatel požaduje u uchazečů o zaměstnání VŠ, a to jen proto, aby měl alespoň minimální jistotu, že dotyční umí alespoň trochu číst, psát a počítat...
L84u10m73í16r 22V61i35t57h74a
Ono se to taky tenkrát úplně jinak bralo. Z poslední třídy ZŠ se na maturitní obory dostalo jen pár žáků, obvykle tak 2 - 3 na gympl a zbytek do deseti na nějakou průmyslovku. Zbytek skončil na učilišti. VŠ absolventů bylo cca 7 % populace.
Zkrátka střední školy zakončené maturitou byly výběrové, přijímačky byly ostré a jentak někdo se tam nedostal.
Dnes je to tak, že se často z deváté třídy dostanou na maturitní obor všichni, včetně repetentů... A podle toho to vypadá...
P88a64v32e90l 34R79y73š60k61a
Nechápu přirovnání k pivu,cigaretám,kinu a chytrému telefonu. Ve spoustě rodin včetně mě se pivo nepije cigarety nekouří a do kina chodím málo vzhledem k ceně lístků. Telefon mám hloupý levný.
M69á46r45i54a 70T16v83r42d74o61ň52o78v13á
Moja nadpriemerne inteligentná dcéra uspela vynikajúco bez toho, aby som sa jej musela venovať (okrem toho, že jej občas zoženiem ťažké úlohy z matematiky).
Deti, ktoré majú priemerné IQ, neuspejú, ani ak sa im budete venovať.
Zmierte sa s tým, že najvýznamnejším faktorom je IQ dieťaťa.
J85a48r44o25s68l45a14v 46H65a37l24u80z22a
Pár procentních bodů lze důkladnou přípravou eliminovat. Testy mají jinou formu, než příklady řešené na základní škole a pokud se to netrénuje, může být u některých chytrých problém.
- Počet článků 67
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1555x