- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hehe, "...daně tak budou tvořit více než polovinu ceny pohonných hmot...". Tak to v Evropě již dávno tvoří, včetně ČR. Má to i své výhody, např. mnohem menší citlivost na změny na burze (viz doby pár let nazad, kdy šla cena za barel směrem k $200, pro nás to neznamenalo takový šok jako pro Amíky), nucení k určité úspornosti, apod., takže ač jinak mezi zelené nepatřím, zrovna daň na uhlíkatá paliva považuji nejen za přijatelnou, ale dokonce za rozumnou.
K násilnému přesměrovávání na elektropohon si však myslím stejně jako VY také své, ať již jde o Vámi zmíněné nesmyslně tvrdé emisní požadavky, enormně štědré dotace na elektroauta v některých státech či jakékoli jiné podobné sociální inženýrství.
Tak já bych to klidně zkusil po americku: platit za benzín 15 Kč a v době krize 25 Kč. Tohle kolísání bych asi bez problémů snášel..
Nejsilnější ekonomika si kope hrob, kudy chodí. Se zelenými se spálili už před mnoha lety a jdou do toho znovu. Pro běžného Němce to asi musí být dost tristní a nemůže s tím nic dělat. Smutný osud nejsilnější ekonomiky by nám mohl být odstrašujícím příkladem, jenže jsme na tom úplně stejně.
1. zadne zdrazovani benzinu/nafty nebude
2. zadne zdrazovani masa taky nebude
co takhle misto bulvarniho iDNES si precist nemecky tisk?
To od tech panikaru pozadujete prilis. Ale Jiri Voskovec a Jan Werich kdyz psali tu pisnicku: uz panikari jedou umeli na rozdil od tech zdejsich nemecky .
Libi se mi jak lide jko y neco zaslecjnou a hned o tom musi napsat clanek. V normalni demokraticke zemi jako je BRDse smi jednat o vsem, i kdyby to byl naprostat pitomost. A prozatim z parlamentu vzdy vypadlo to nejlepsi reseni, coz si vy jako spravny Cech nedokazete predstavit.
Sociální inženýrství sahá již hodně vysoko a rychle tak, že to za ním rozum nestíhá. Tragédii nevidím, že se to někde děje. Tragické to vidím, že v sousední zemi.
Tragédie je to, že si to Němci nechají líbit.