Děkujeme za pochopení.
J16o61s10e39f 13B88á86r72t85a
Nový. Citroën C4 za cenu od 369 900 Kč. Elektrická verze pak startuje na 799 900 Kč.
L42u19b30o39š 18C28h84l76u64m59s17k54ý
Dívám se na to obecně. Pokrok v technologiích se děje proto, že to nové přináší zpravidla nějaké ulehčení, zjednodušení života, nižší cenu a větší užitnou hodnotu. To u současných elektromobilů nenalézám. Existují a prodávají se jen proto, že existují dotace, úlevy a pod. (Paradoxně ti chudší vlastně dotují zábavku těm bohatším.) V normálně ekonomicky fungující společnosti by dnes elektromobily byly maximálně tak na prknech (v počítačích) ve vývojových kancelářích. Přece přijít na trh s něčím, co je výrazně dražší a používání přináší větší komplikace než to předchozí, nedává smysl. Tím netvrdím, že něco jiného, než spalovací motor nemůže přijít (i ten elektromobil), ale až to bude splňovat to, co jsem uvedl na začátku příspěvku.
T60o19m71á34š 74D38v38o63ř75á25k
Píšou, že Tykač má Teslu Model S, nevím jakou verzi a s jakou baterií. Nicméně z Prahy do St Moritz to je asi 740 km, takže s nejvyšším současným Modelem S by to měl dát v pohodě s jedním nabíjením.
Jestli nabíjí každých 200 km (a podle popisu to tak praktikuje ještě dávno předtím než začne stoupat do hor), tak má buď jeho auto nějaký problém s baterií a nebo není pravda že "prý nejezdí nějak dramaticky rychle".
Řekl bych, že problém bude zakopaný právě tady. Jestli to pálí po německé dálnici 160 km/h, tak sice může tvrdit, že "nejezdí nějak dramaticky rychle", ale je třeba poznamenat, že na spotřebu elektromobilu má taková cestovní rychlost mnohem větší vliv než na spalovák.
Nicméně, evtripplanner.com pro tuhle cestu a nejvyšší verzi Tesly Model S se 100 kWh baterií vypočítal spotřebu 130 - 150 kWh, kdy ten vyšší údaj platí pro cestovní rychlost odpovídající 1,3 násobku "normálu" pro danou silnici, takže i tou 160 by to měl dát teoreticky s rezervou na jedno nabíjení. Cestovní čas 7:30 - 8:20, celková doba nabíjení kolem 50 minut. Představa, že by to někdo dal spalovákem o 5 hodin rychleji je úplně mimo, vliv stoupání by měl být započítaný také. Takže co má Tykač přesně s Teslou za problém je otázka.
Tady pán kompletně zdokumentoval cestu Teslou Model 3 na hory do Salzburku, což je, pravda, kratší cesta, ale zase má nejspíš menší baterii a dal to také na jedno 40minutové nabíjení a dojel ještě s asi 30 % rezervou, viz https://www.youtube.com/watch?v=3VmeF9H64yE
M52a64r66e26k 37H69u25r60t
ja bych to tak růžově neviděl, podivejte se sem: https://dfens-cz.com/tesla-model-s-12-kg-uhli-na-100-km/
B85ě20l85a 43H38o75r50á94k20o39v37á
Nejhorší na tom nesmyslu je, že je dotován z daní a poplatků těch co si falešně ekologické auto pořídit nemohou
R80a94d83k78a 28P97o35k42o42r84n36á
Doufám že to moje generace ještě s tím benzinakem doklepe.. vždyť teď už při těch dovolenkovych zácpách po Evropě víte že si musíte stále hlídat plnější nádrž, byly by to nervy zůstat tak někde v gothardskym tunelu...
P92a71v84e41l 20D32v35o60ř76á33k
Pro tento případ se tam počítá se zástrčkami na dobíjení.
Z20d19e84n32ě28k 48M22a80t76u92š39k13a
nechci být škarohlídem, ale elektroauta se mi zdají být slepou cestou.
P37a70v42e30l 58D41v59o81ř76á83k
Podobně na tom byla auto na dřevoplyn. Zdejší taxikář s ním jezdil, ještě to pamatuji. Když to nejede, skočíte do lesa pro kus větve, přiložíte a frčíte dál.
H80o38r78s28t 14A82n50t81o48n 45H90a93s69l84b97a55u98e59r
Marku, moc dobře! I Walter Röhrl řekl, ať se s nimio jdou vycpat
J98i44ř39í 40J94o54n93á22š
Když jsem viděl na netu záběry z nabíjecí stanice,kde během 5 minut začala hořet 4 auta,mám po náladě.Zlatý spalovací motory,je jedno,co papají.Až se zavřou elektrárny na uhlí a jádro,tak si majitelé elektroaut budou moci svá auta tak akorát tlačit.Dobře jim tak.
T11o56m31á13š 42D10v69o25ř28á89k
Můžete dát odkaz? Předpokládám, že začalo hořet jedno a ostatní od něj chytla. To se samozřejmě na benzínkách nikdy nestává...
K42a88r83o89l 83W60i19l55d
Zdravím, pane Hurte, nač tolik slov, když stačí jedna jediná věta: elektromobily jsou nesmysl!
P44a96v47e42l 56D52v12o98ř25á82k
Ano, pro některé určitě. Pro jiné zas záblesk perspektivy.
- Počet článků 164
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3037x