- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
či nie je lepšie hádzať takéto veci niekam na maxarea. Tu s tým moc ľudí nezaujmeš. Vačšina z nich ani netuší, že hromada výrobkov ktoré vidia v reklamách je robená práve takto. Ale pekná práca.
Jednu pripomienku ale mám. Roky som hrával bigbít. Je možné že táto gitara nie je presná kópia Stratocaster, takže ten tvar je trochu iný, to nesúdim pretože túto značku som v rukách nikdy nedržal. Ale zdá sa mi ten Jack ( vstupná zásuvka pre kabel ) príliš malý.
já sám zvládnu maximálně 2D a to ještě jenom olejem, nebo akvarel (ten raději) . Ale chybí mi informace, v čem je to dělané, jaký program (3DS Max, Blender, Cinema 4D, Rhino ...), případně v čem jsou dělány textury a co bylo použité na rendering. Osobně mě to zajímá. Taky by bylo dobré uvést, kolik hodin to asi vzalo. Sám jsem si trochu hrál s Blenderem, protože je pod GNU GPL.
Nějak se mi nechtělo psát v čem to je tvořené, jelikož na tom zase tak moc nesejde. Všechny 3D programy dokáží udělat, to co jsem dělal já.
Jednalo se převážně o polygonální modeling.
Software: Softimage (původně XSI), Fryrender, Photoshop na textury a
Nářadí: Canon EOS 7D na focení textur a referencí, samotná kytara jako reference a pravítko, aby to nebylo jen tak podle oka.
Samotná tvorba nebyla nějaká rychlo práce, takže když sečtu dohromady focení, modelování, mapování, texturovaní, osvětlení, tvorba materiálů v Fryrenderu a samotný render, tak se dostávám něco kolem 100 hodin. Ale jak říkám, mám prázdniny, tak jsem nijak nespěchal.