- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak kuča či lesní sběř ze všeho udělají politikum. I když kvalitní výchova a testování jejích výsledků je záležitost absolutně apolitická.
Třeba přijdete na takovouto samozřejmost: abychom mohli přibližovat úroveň jedněch úrovni druhých, musíme ty úrovně znát (srovnáním alespoň trochu objektivním). Křik proti maturitám či srovnávacím zkouškám je křikem zbabělých. Kteří se bojí, že se ukáže jak (ne)kvalitně umí učit.
Opravdu je použití mozku taková věda?
nebral jako handicap samo o sobě.Děti, které by i v tomhle věku neuměly pracovat slušně s počítačem, jsou tím znevýhodněny mnohem víc, nejen v tomhle testu,ale i v komunikaci s ostatními, dohledáváním informací, a podobně.
To chyba samo o sobě není.To druhé už je na pováženou-tedy skutečně objektivně podložené, co by ,měly v tomto děti skutečně umět, a jak to (třeba na počítači) testovat. Nebo ještě jinak-zda nás zajímají nějaká průměrná čísla,nebo zda chceme jasně odlišit ty průměrné od těch co skutečně nestačí i od těch co svým intelektem a znalosti významně přesahují - a obě tyto skupiny vyžadují, v zájmu společnosti, speciální vzdělání - a zda s tím pan ministr počítá..
Jenže co by měly děto v 5. či 9. třídě umět víme? V čem že je ten problém?
V čem obecně je horší mít výsledky (možná) trochu zkreslující, než žádné?
všechno je to jen vyhazování peněz. Žáci se nedovedou učit a zaškrtáváním tabulek, se to opravdu nenaučí!! Ale parta spřízněných duší vydělá. A vo tom to je..........
Možná že právě proto že to jinde zkoumali několik let nemusíme to několik let zkoumat a vyhazovat peníze. Nejvíc váš štve že to nevymyslel socdemák. Drápkovi fandím už jen proto jak vám pokřiveným levoručkám vadí. Za celá léta co šlo naše školství do kytek jste tam jen žrali, kynuli a funěli