- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak rekl novy GR. I kdyby dorucili 90% baliku v poradku, je to stale malo, protoze tu bude 30-35tis. lidi denne, kterym balik v poradku nedorucili a to je moc.
A ja dodavam, ze tech 90% se az na vyjimky skoro s nikym o teto "samozrejmosti" nepodeli, ale z tech 10% treba jen desetina svou logickou nespokojenost sdili s mnoha lidmi. A to pak vytvari dojem, ze pomer je spis opacny.
To jste řekl hezky. A hlavně pravdivě
Musim pochválit nápad pošty- vyzvednutí na sms kód. Neskutečně to urychlilo odbavení.
Také se přidávám k pochvale ČP, respektive naší paní pošťačky. Příhoda, kterou popisujete, je díky ní pro nás běžná věc. Pokaždé je to o konkrétním člověku.
S poštou jako institucí jsem také spokojená, balíčky mi chodí včas, bez problémů i posílám cokoliv, je pravda, že bych uvítala nižší poštovné. Když e-shop nabízí více dopravců, vybírám si poštu, dokonce mě i dokáže odradit od nákupu, když pošta chybí. Je z dlouhodobé zkušenosti pro mě nejpohodlnější možností doručení.
Já už se vyhýbám eshopum,kde mají pouze PPL. Zlatá pošta.
No tak to jste měla štěstí, že se ve vašem obvodě nepotýkají s nedostatkem zaměstnanců. To já si musela pro svoji dobírku zajít osobně na poštu a na dotaz, proč tomu tak je, když mám za dodání zaplaceno k dopravě 40kč, mi bylo řečeno, nemáme auto a to beze slova omluvy za špatnou službu. Uvolnila jsem místo dalším nespokojeným zákazníkům a odešla jsem s rozhodnutím, nikdy více.
Od té doby používám jiné společnosti a jsem spokojená a to nejen s vymezením času, ale i se samotnými zaměstnanci, kteří jsou milí, usměvaví a vstřícní.
Dobré sci-fi. Na naší planetě to vypadá trošku jinak. Vždycky.
Třeba od nás vyběhne nějaká infekce dobře odvedené práce až k vám. Kéž by.
Zatím se držte.
Jen víc takových pochval,Jani.
Ani nevíš, jak ráda jsem to psala a jak na tebe myslela. Měla jsi škytavku?
posta jako instituce je ve srabu, a postaci za to muzou jako ti posledni...
a jeste mi napadlo, ceska posta ma nekde na svych strankach akci PRIBEHY Z POSTY ten Vas by se v te planovane knize urcite vyjimal, co to zkusit? Nasel jsem si to a staci clanek poslat sefovi odboru na: prezident@fvczr.cz ,
Já mám dobré zkušenosti s Českou poštou a naopak mám špatné zkušenosti s jinými přepravními službami. Ale tohle se tady snad ani nesmí napsat, že?
A proč by se nesmělo? Zrovna u mne můžete co chcete a je to naopak vítáno, Ivo, stejně jako vy :-).
Mám prostě svůj včerejší příběh :-).
Viděl bych to asi takhle: jako vždy a všude existují lidé, kteří chtějí udělat něco, co by možná běžně měli nebo snad i mírně nad rámec svých povinností, stejně jako existují jedinci, kteří si řeknou, co je jim do neznámých anonymů a svou práci si ulehčí. Někdy padneme na jedny, jindy na druhé. Ostatně jeden moudrý člověk kdysi řekl větu, která platí a stále se o ní přesvědčuji: "Není špatný nebo dobrý režim, vždy jsou špatní nebo dobří lidé, kteří ho dělají".
Naprosto s vámi souhlasím. Téměř vždy rozhoduje osobnost konkrétních lidí a jací jsou oni, takové jsou příběhy :-).
Pro pana pošťáka. Taky jsem jednou málem utrpěla šok, když mi řekl, že teda objede zbytek a po pátý, než pojede zpátky na poštu, mi balík přiveze. Většinou "já sem tam teď, nazdar bazar". A to bydlíme skoro za rohem od pošty. Máma má domluvený s pošťačkou, že jí balíky nechává na družstvu u sekretářky.