Děkujeme za pochopení.
E97v77a 50K20o45r74b42e17l39o13v11á
Halík nebo Piťha, jeden za osmnáct, druhý za dvacet bez dvou. Katolická církev má mlčet a šoupat nohama. Vždyť je to instituce, kde stát mlčky toleruje diskriminaci žen. Proč nemohou ženy v katolické církvi vykonávat kněžské povolání, když je placeno státem, který má garantovat rovnost pro všechny?
P22e13t86r 57T18o10m82e14k
A jak je to v Islámu pane Hornere? Kdyby paní Korbelová úplně stejně psala o Islámu, taky by od vás dostala minus?
Z38d18e26n44ě70k 16T45r21i25n54k30e64w70i45t56z
Faktická rozdílnost funkcí a práv mužů a žen, a rozhodující význam harmonické rodiny se u nás lidí, druhu homo sapiens, se vyvinuly statísiciletým darwinovským přirozeným výběrem jako nejefektivnější.
Při přemnožení homosexuality a neexistenci plodných rodin by jistě náš druh již dávno vyhynul. Proto rodina musí být zákonem chráněna a podporována a homosexualita zákonem trpěna, nikoli však podporována.
J73a54k93u71b 66Š61o73l71c
Homosexualita se nemůže přemnožit, dokonce ani rozmnožit.
J93a48k39u54b 19Š21o63l20c
Nesahat do něčeho, co funguje, to je základní pravidlo. ČR je příklad, kde si každý může dělat, co chce, funguje rovnost, vše je téměř ideální. Feminismus, islamismus, korektnost, vše tuto rovnováhu může jenom narušit a zardousit.
Z10d83e13n80e43k 79H14o98r63n27e61r
Kupodivu se s vámi shoduji v potřebnosti diskuze, kterou by mohlo referendum o této otázce určitě zkvalitnit na úroveň skutečné diskuze. Přeci si nikdo nemůže představovat, že se složitá úmluva na mezinárodní úrovni prodiskutuje, aby potom byla shozena na nějaké národní výkřikové potyčce. Myslíte, že je možné definovat patřičně srozumitelnou a jednoznačnou otázku pro takové referendum? Vždyť nejsme schopni ani tu smlouvu ve významovém souladu přečíst. Vy si k ní přidáváte svoje fantazie, lidskoprávní aktivisté svoje naděje a cesta k textu je tím uzavřena. Text je příliš rozsáhlý, aby se mohl stát celý jednou otázkou referenda. Proto si volíme zástupce do sněmovny, abychom se neocitali v neustálé slepé uličce. Nicméně diskuze musí být založena na respektu k věcnému tvrzení, čehož odpůrci nejsou schopni. Oni napřed říkají ne, a pak zdůvodňují svoje marginální důvody. A také každý stokrát jinak.
J18o48s39e76f 55S23e12d24l37á26č52e64k
"marginální důvody"
Co to je, pane Hornere??
Z46d32e94n40e60k 36H98o60r44n28e82r
Rovnost nemá žádné katolické podmínky či vlastnosti, má-li vyplývat z logiky věci. Napřed je logika věci a potom nějaké katolické pohledy. Ty ovšem lze uplatňovat pouze vůči praktikujícím věřícím a to ještě na základě dobrovolnosti. Katolický pohled na rovnost totiž není pro člověka univerzální nýbrž politicky diskriminační.
S69t61a53n91d21a 24N67o66v97á55k
.......Samozřejmě také bezvýhradný souhlas ! Jsou věci, který byla tolerovány, žádného nepohoršovaly, neboť jak pravím, každý jsme jiný. Dneska se nám snaží vnutit, že to má být oslavováno, prezentováno jako něco moderního, pro člověka současné doby. Viz "duhové" průvody.
Kdo s s tím nesouhlasí je zpátečník, primitiv. To už tu jednou bylo, pamatujeme!
J77o62s97e60f 94S74e63d57l29á65č58e47k
Přidržím se jen samotného kázání Mons. Petra Piťhy.
Formu kázání mám za otřesnou, věcnost za pochybnou.
Charakteristika sv. Václava vychází z legend nikoliv ze skutečností.
Úvaha Mons. Piťhy o svobodě a její nedělitelnosti je stále opakovaný a opisovaný nesmysl.
Vize budoucnosti jakou uvádí v sedmi bodech je katastrofická, formou i obsahem víc odrazující než varující.
V48l52a72d63i65m27í89r 64Š68ť24a12s30t90n10ý
Brilantně sepsané a formulované, máte moji poklonu a samozřejmě souhlas.