Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
UH

Uhert Huiten

30. 9. 2009 16:25
160km/h - Ano

160km/h na nekterych usecich mi prijde jako rozumne, slo by defacto o dekriminalizaci stavajiciho stavu;

Jinak jezdim velmi (a to opravdu velmi) casto Pha-Ova a na tachometr koukam jen orientacne - rychlost prizpusobuji okamzite dopravni situaci. Muj argument pro povoleni 160km/h je unava - osobne me vycerpava dlouha jizda daleko vice nez kratka a rychla, pri rychlostech kolem 80-100km/h pozoruji, ze delam vice drobnych chyb nez pri 130, optimum je pro me tachometrickych 140-150, kdy je jizda pomerne dynamicka, clovek se ale plne venuje rizeni a nerozptyluje se vecmi kolem; na rychlosti presahujici 160km/h nemam konstrukcne dobre stavene auto (Octavia 1.9TDI) nemohu tedy posoudit...

0 0
možnosti
Z

Zapata

20. 8. 2009 21:00
Proč chtějí Svobodní jezdit 160?

Protože to jsou impotenti!

0 0
možnosti
P

pinguone

20. 8. 2009 17:03
Jiný můj známý, profesionální řidič, co vozí své šéfy po Evr

..autór  nevi ktera bije...;-D

0 0
možnosti
JN

5alfa

20. 8. 2009 17:25
Re: Jiný můj známý, profesionální řidič, co vozí své šéfy po Evr

:-) Dobrý ne? 180 průměr po Evropě na normálních silnicích a za provozu... Pokud nedej bůh někde zpomali na 140, tak pak to honí 220 aby srovnal...

A devadesátku minutu za předjíždějícím kamiónem pak rovná minutu 270

a nebo tři minuty 210. Kdo někdy byl v Německu a chtěl jet rychleji a bylo volno a šoupl tam tempomat na mizernejch 180, tak ví, jak často ho musí vyšlápnout a přibrzdit. Jenže známý po Evropě (a nejen po Německu) jezdí průměr 180...

Ono to nějak malinko graduje, kdo dočůrá více a výše. Autor běžně jezdí průměr na D1 150, jeho známý po Evropě 180 a za chvili se dovíme, že známej zná Alonsa a ten na silnicí ve světě za provozu dělá "běžně" průměr 210... ;-D

Ale já bych se nesmál, neboť autor těchhle veselých a bezpečných jízd z nás "amatérů" bude dělat nakonec ještě voly!

0 0
možnosti
LG

l.g

20. 8. 2009 13:46
Zvýšení limitu ze 130 na 160 - Shrnutí.

PŘEDNOSTI: Ušetříte (pouze teoreticky) maximálně 34 minut při trase napříč ČR.

 

ZÁPORY: Výrazně vzroste riziko pro řidiče i jeho okolí. Brzdná dráha se prodlouží o 50%. Zvýší se množství vypuštěných škodlivin na ujetý kilometr. Zvýší se spotřeba paliva na ujetý kilometr. Zvýší se nároky na soustředění řidiče, což vede k rychlejší únavě.

 

POZNÁMKA. Je zbytečné měnit zákony, již dnes lze zvýšit limit na vybraných úsecích umístěním dopravní značky "maximální povolená rychlost".

0 0
možnosti
L

lokutus

20. 8. 2009 14:14
Re: Zvýšení limitu ze 130 na 160 - Shrnutí.

A realita:

Všichni budou jezdit jako dnes, akorát, že do 160 to bude legální. Tudíž ve skutečnosti se nic nezmění. ;-)

0 0
možnosti
JN

5alfa

20. 8. 2009 11:54
Ááááá...

Schumi Lokutus, co jezdí Praha Olomouc běžně průměrem  150 km/h a to na celých zhruba 300 km přes Brno a D1... :-P

Nemůžeš tu, prosím, napsat své občánské jméno, abychom podle policejních  svodek mohli někdy položit kytičku na hrob?

V historii NET-idnes-frajerů na silnicích už dva podobní Tobě to maji za sebou, shodou okolností motorkáři. Také v pohodě, trochu rychlejší ale BEZPEČNĚ a s přehledem, predvídají, dávají si odstupy. Jeden byl dokonce rozumnější a sám vyzýval spíše k opatrné jízdě. Oba to už mají za sebou - jeden z nich v protisměru vzal nevinného sebou. Doufám, že je nebudeš následovat.

A pokud opravdu jezdíš Pha-Olmík průměrem 150 tak nezapoměň zapínat majáček, myslím, že Topolánek se svou vládní "letkou" na kolech jezdí podobné "bězné průměry", nejsi náhodou jeho řidič?

0 0
možnosti
L

lokutus

20. 8. 2009 12:37
Re: Ááááá...

R^ Jsi borec, za všech okloností korektní, co nikdy nepotřebuje pospíchat, nepřišlápne plyn, aby nesrazil těhotnou matku s kočárkem, těhotnou cyklistsku, nebo těhotného pejska, aby o tobě nepsali v Blesku. Jsi ten správný a kladný hrdina. Mirek Dušín, křížený se Supermanem. Gratuluju. R^

Doufám, že jsem dostatečně napumpoval tvé ego, tudíž doufám, že už nadále nemáš tu obsedantní potřebu zabývat se mou ubohou maličkostí. Pokud ano, pokud máš potřebu se vůči mě neustále ohrazovat a něco si dokazovat, doporučuji návštěvu psychoanalityka, protože takováto reakce není normální.

0 0
možnosti
LG

l.g

20. 8. 2009 10:11
Proč se má měnit zákon?

Pokud se nepletu, tak zvýšení povolené rychlosti na vybraných úsecích dálnic lze podle platných předpisů přece provést umístěním dopravní značky max. povolená rychlost 160. (Zákon 274 a 480/2008 §18 odst.7 platných předpisů)

0 0
možnosti
MP

MMister.com

19. 8. 2009 22:20
Zrušit

Rychlostní limity zrušit. Rozumnej ví, jak má jet, a nerozumnej jede moc rychle, limit nelimit.

0 0
možnosti
L

lokutus

19. 8. 2009 22:22
Re: Zrušit

To jsi tu špatně. Je to tu samej pokakánek, co se bojí sednout do auta, aby nepotkali tydlencty... silniční piráti a vrazi... ;-D

Nechápu, že tihle lidé přežili pubertu.

0 0
možnosti
Z

Zapata

19. 8. 2009 21:03
Vy jste popřel sám sebe.

Pokud tvrdíte, že při povolených 130 policie toleruje 160, lze analogicky odvodit, že pokud bude povolených 160 policie bude tolerovat tak asi 200.

Vy musíte být super strana, když si dáte do volebního programu takový nesmysl. To je přesně to co tato země potřebuje. Mrtvých máme nejvíce na počet obyvatel, ale řešíme jestli se má jezdit po dálnici 160.

co kdybyste se radši zajímali o to,  v jakém stavu jsou ostatní cesty a ne jenom o dálnice. Polovina cest nižších tříd je sjízdná jenom pro traktory a terénní vozy a vy tady řešíte takovou p i č o v i nu!

0 0
možnosti
L

lokutus

19. 8. 2009 18:25
Ještě jednou pro zastánce rychlostních limitů

1. Lidé budou vždycky jezdit rychle, napříč všem limitům. Většina z nich se dokonce vyhne postihu ať už díky stykům, anebo proto, že policajtů nebude nikdy dost.

2. Rychlostní limity vytvářejí poptávku po měření, což zase vytváří poptávku po výběru peněz. Z policie se stal výběrčí orgán, který se zaměřuje na "snadné" úlovky. Zpravidla neměří na rizikových úsecích. Toto vytváří korupční prostředí a výsledkem je akorát více peněz v obecní kase a nulový úspěch z hlediska bezpečnosti.

3. Moderní automobily mají standardní rychlostní maximálku okolo 200 kmph. A jejich počet roste souběžně s průběžným obnovováním vozového parku. Navíc je stále více rychlostních silnic, přehledných, rovných a dostatečně širokých, po kterých se bezpečně dá jet i zmíněných 200 kmph.

4. S počtem kamionů se ucpává pravý pruh, kde je rychlost snížena cca na průměrných 100. Dá se tedy jet pouze v levém pruhu, kde je 130 skutečně málo. Kdo pravidelně řídí, ví o čem mluvím. Ostatní namají snad ani na dálnici co dělat

0 0
možnosti
P

pinguone

19. 8. 2009 20:48
Re: Ještě jednou pro zastánce rychlostních limitů

...mel by jsi se najist,kecas z hladu...:-P  nekdy se projed,ale poradne po Risi, jedine zemi na svete kde neni omezena rychlost na dalnici..   zato je ,ale omezena slusnosti ridicu a pristupem pojistoven.. a na zaver, predpisy jsou stejne jako dalnice pro vsechny.. tj, pro zavodniky kandidaty, jako jsi Ty i pro babku tesne pred odevzdanim ridicaku..

0 0
možnosti
T

tromi

19. 8. 2009 18:03
buďto není ta dálnice na to stavěná

a pak po ní nemohou jet tak rychle ani papaláši,(tedy pokud nemají imunitu proti fyzikálním zákonům) anebo není důvod abychom tak jezdili všichni

0 0
možnosti
LG

l.g

19. 8. 2009 21:40
Re: buďto není ta dálnice na to stavěná

Je spousta důvodů, aby tak nejezdil nikdo. Ani papaláši. To, že oni porušují zákon, je věc úplně jiná. Zato důvod proč limit zvýšit žádný racionální není.

0 0
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7697x
Petr Mach. Ekonom a politik. Vysokoškolský učitel. Lídr kandidátky koalice SPD a Trikolory pro volby do Evropského parlamentu.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky