Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

P92e15t61r 94D87y19n12t42a73r

13. 4. 2020 15:37

Teleprezenční vyučování je naprosto triviální záležitost na nastavení,normálně mohli mít docházku, lidem bez internetu to prostě zavolá na telefon a nevidí obraz,ale můžou poslouchat, mluvit a psát do sešitu. Po každé hodině je k dispozici nahrávka. Operátoři pustili plošně data zadarmo. To naprosté minimum lidí kteří nemjí v celé rodině jediný telefon my měla pomoci sociálka (nějakou dávku na nákup)

Všechno to jsou jenom výmluvy. To je fakt jedno dvě tlačítka a jede to. To se vždycky vytasí ten jeden extrémně chudý případ/nejstarší učitelka bez internetu a kvůli tomu se to zařízne všechno, protože je to nejpohodlnější.

1 0
možnosti
Foto

J21i98ř30í 78B43i65l35í91k

13. 4. 2020 14:02

Dle mého je současný stav jen vládní experiment. Jak jinak vysvětlit nesmyslnost protikladů:

zavřené malé obchody × otevřené hypermárkety

otevření škol je něco na půli cesty - za mě má smysl je tehdy, kdy budou uzavřené mista s velkou koncentrací a diverzifikací obyvatel a to jsou právě divadla, kina, kina, festivaly (ano ty zavřené jsou) ale stejně tak hypermarkety a velkoplošné prodejny typu hobymarket (včetně moundfeeldu, který je už 10 dní otevřený).

Za mě "Už bylo líp!" Jediným světlem na konci tunelu je touha věřit, že nesmyslnost řízení tohoto státu někdo uvidí. Ale jsem věčný optimista.

1 1
možnosti
JR

Našim dětem škola nechybí, zřejmě taky podepsali tu petici, aby tam chodit nemuseli.

0 0
možnosti
Foto

Co budeme delat s tou cast obyvatel, ktera deti neposilala do skol ani drive ... A ted je tam uz neposlou vubec ?

1 0
možnosti
Foto

Ano, i tento problém bude potřeba dříve či později vyřešit a prozatím si ani netroufnu odhadnout, jakým směrem se bude řešení ubírat.

Možná by pro Vás bylo zajímavé, že "Snížit nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělávání a umožnit maximální rozvoj potenciálu žáků a studentů" byl jeden ze dvou strategických cílů expertní skupiny připravující strategii na další desetiletí.

Můj příspěvek k této otázce je zde: https://drive.google.com/open?id=1yar2D9wzXLuFrFJ_B58gUadAWwSq7S-G (str. 11 - 13)

0 0
možnosti
VV

Na tomto názoru se mi líbí, že jako řešení navrhuje kompromis. Zvolit variantu experimentu, že školy se v květnu otevřou, ale do konce školního roku bude na rodičích, zda toho využijí nebo nechají dál své děti vzdělávat distančně, je zajímavá myšlenka. Dětí ve škole by bylo méně, učitelé by zvládli ten měsíc obě varianty souběžně a skutečně by se vidělo, co to s epidemiologickou situací udělá.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji. On by se ten experiment dal škálovat ještě jemněji - začít s jednou školou na jeden či pár dní se třemi třídami (např. prvňáci, páťáci, deváťáci), kde by odladily detaily fungování uvnitř školy. Děti i vyučující by se mohli nejprve otestovat (těch zhruba 100 testů navíc by se asi do kapacity vešlo). Ti, kdo přišli nápadem vyučování v rouškách, by si sami mohli vyzkoušet několik hodin v lavici či za katedrou. Následně by se mohly otevřít školy, kde neexistuje problém s dopravou. A teprve nakonec všechny ostatní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
IT Architekt, manžel, otec 4 dětí, t.č. pracující na projektech v zahraničí. Občas se snažím přispět svojí troškou do mlýna v diskuzích na politická, či jiná témata.

Seznam rubrik