Diskuse
Škola jako příměstský tábor
Děkujeme za pochopení.
P92e15t61r 94D87y19n12t42a73r
Teleprezenční vyučování je naprosto triviální záležitost na nastavení,normálně mohli mít docházku, lidem bez internetu to prostě zavolá na telefon a nevidí obraz,ale můžou poslouchat, mluvit a psát do sešitu. Po každé hodině je k dispozici nahrávka. Operátoři pustili plošně data zadarmo. To naprosté minimum lidí kteří nemjí v celé rodině jediný telefon my měla pomoci sociálka (nějakou dávku na nákup)
Všechno to jsou jenom výmluvy. To je fakt jedno dvě tlačítka a jede to. To se vždycky vytasí ten jeden extrémně chudý případ/nejstarší učitelka bez internetu a kvůli tomu se to zařízne všechno, protože je to nejpohodlnější.
J21i98ř30í 78B43i65l35í91k
Dle mého je současný stav jen vládní experiment. Jak jinak vysvětlit nesmyslnost protikladů:
zavřené malé obchody × otevřené hypermárkety
otevření škol je něco na půli cesty - za mě má smysl je tehdy, kdy budou uzavřené mista s velkou koncentrací a diverzifikací obyvatel a to jsou právě divadla, kina, kina, festivaly (ano ty zavřené jsou) ale stejně tak hypermarkety a velkoplošné prodejny typu hobymarket (včetně moundfeeldu, který je už 10 dní otevřený).
Za mě "Už bylo líp!" Jediným světlem na konci tunelu je touha věřit, že nesmyslnost řízení tohoto státu někdo uvidí. Ale jsem věčný optimista.
J56a50n 60R78e29i90c47h85a52r51d89t
Našim dětem škola nechybí, zřejmě taky podepsali tu petici, aby tam chodit nemuseli.
M82i26c82h69a62l 34H86u97š71á73k
Co budeme delat s tou cast obyvatel, ktera deti neposilala do skol ani drive ... A ted je tam uz neposlou vubec ?
J59i42r91i 75M95a16c23h93o52t28k52a
Ano, i tento problém bude potřeba dříve či později vyřešit a prozatím si ani netroufnu odhadnout, jakým směrem se bude řešení ubírat.
Možná by pro Vás bylo zajímavé, že "Snížit nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělávání a umožnit maximální rozvoj potenciálu žáků a studentů" byl jeden ze dvou strategických cílů expertní skupiny připravující strategii na další desetiletí.
Můj příspěvek k této otázce je zde: https://drive.google.com/open?id=1yar2D9wzXLuFrFJ_B58gUadAWwSq7S-G (str. 11 - 13)
V89á73c24l23a18v 45V67y21s58u20š90i83l
Na tomto názoru se mi líbí, že jako řešení navrhuje kompromis. Zvolit variantu experimentu, že školy se v květnu otevřou, ale do konce školního roku bude na rodičích, zda toho využijí nebo nechají dál své děti vzdělávat distančně, je zajímavá myšlenka. Dětí ve škole by bylo méně, učitelé by zvládli ten měsíc obě varianty souběžně a skutečně by se vidělo, co to s epidemiologickou situací udělá.
J83i94r27i 81M65a38c31h62o62t17k55a
Děkuji. On by se ten experiment dal škálovat ještě jemněji - začít s jednou školou na jeden či pár dní se třemi třídami (např. prvňáci, páťáci, deváťáci), kde by odladily detaily fungování uvnitř školy. Děti i vyučující by se mohli nejprve otestovat (těch zhruba 100 testů navíc by se asi do kapacity vešlo). Ti, kdo přišli nápadem vyučování v rouškách, by si sami mohli vyzkoušet několik hodin v lavici či za katedrou. Následně by se mohly otevřít školy, kde neexistuje problém s dopravou. A teprve nakonec všechny ostatní.
- Počet článků 37
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 440x