- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Společným znakem rychloobrátkového zboží je to, že se vypotřebují ve velmi krátké době - den, dny, týdny, měsíce max. do roku a prodají se ve velkém množství, čímž zisk prodejce kumulují." Tolik internet.
Jelikož do "teska" chodím pro pečivo a zeleninu, přišlo mi efektivní si v Tesco OC Smíchov zakoupit i zahradní čerpadlo. Ale to jsem neměl dělat!
Proč? Neopatrností jsem si poškodil kryt a začal jsem tedy shánět náhradní. A to jsem si, takříkajíc, naběhl.
NIKDO v Tesco mi nebyl schopen říci, kde náhradní díl zakoupit. Paní "reklamační" nebyla den před Velikonočními svátky k sehnání, ani Facebook nezabral. Po náhradních dílech se slehla zem. Nakonec jsem číslo na reklamace sehnal (6 telefonátů sem a tam, nikdo nic nevěděl, posílali mě od "čerta k ďáblu", číslo na reklamace nakonec nebylo správné číslo... ztráta postupně několik hodin času - jak za starých bolševických dob).
Reklamace mě nakonec úspěšně odkázaly na firmu, která pro tesko opravy provádí.
A tam se vyjevila pravda.
Tesco údajně náhradní díly (podotýkám, že výrobek je označen jak výrobek Tesco) ke svým výrobkům nedodává, musí se různě brát z jiných nefunkčních výrobků stejného typu.
Dobré, co? Takový přístup bych očekával více na východ, někde v Mongolsku, ale je možné, že tam to již funguje lépe, než v pražském Tesco.
O tom, jak fmcg řetězce vydírají své dodavatele se vyprávějí zkazky, ale že se tento proces již přenáší i na zákazníky je pro mě osobně novinka.
Je to absolutní ignorace zákazníka. Přitom, když nakupuji zboží průmyslového charakteru například v Alze, připadám si skutečně jako zákazník, kterého si obchodník váží. Poslední reklamaci mi vyřídili za 10 min, dostal jsem nový výrobek.
V Tesco nikoho nezajímám (hlavně ne vrcholový management, který je ovšem zodpovědný centrále za nastavení procesů), podle nich bych asi měl nakoupit a rychle, po "fcmgovsku" zmizet.
Pokud se snad něco pokazí, je to jen a jen můj problém... Není to však záměrné uvádění v omyl?
Takže do tesco JEN a POUZE pro rohlíky! Nikdy jinak!
Další články autora |
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....