Děkujeme za pochopení.
horak29
Vodafone
mi dělal totéž. Avizoval ve dvě v noci fakturu, která přišla poštou druhý den a s nadšením v tutéž hodinu oznamoval její zaplacení. Stačil jeden telefonát a nechali toho. A mobil nevypínám, neb mám starou a nemocnou maminku a stát se může kdykoli cokoli.
PájaZítra
Re: Vodafone
nechápu jedno - kdyby se tvý máti třeba v noci neudělalo dobře, to jako zavolá tobě, abys jí zavolal sanitku? nač ten informační šum, proč si tu sanitu nezavolá přímo ona, když je v tu chvíli schopná telefonovat a zcela jistě se zdravotníkem bude sama líp vyjednávat než ty, kterej nic neví...?
PájaZítra
celejch celkem cca 15 let
kdy jsem na přeskáčku vlastnil telefon (nejprve krátce první eurotel, pak po malý pauze asi 9 let twist paegas/tmobil a teď po dvouletý pauze mám předplacenku o2) jsem přístroj každodenně ve 20h zcela vypínal a vypínám a zapínal/zapínám ho až mezi 8. a 9. ráno ve všední dny, případně ještě pozdějš o víkendu, krom toho posledních 5 let bejvá ten můj starej telefon vypnutej i několik dní v kuse...
...já ho totiž v podstatě ani nepotřebuju...
.
TO JE SAKRA PRO HAFO LIDÍ TAK VELKEJ PROBLÉM TEN MOBIL NA SPANÍ VYPÍNAT?
petluke
Re: celejch celkem cca 15 let
No, vidíte, mě telefon ráno budí. S tím ovšem počítám
Alka1
Ještě identifikovat operátora..
Ten můj má občas podobné způsoby..