Děkujeme za pochopení.
kostej-nesmrtelny
Tak trochu podoba s DPP (Praha)
Raději magistrát ušetří na lidech, než na svých kšeftech na magistrátu. Není ve vedení města náhodou ČSSD? To by pak znamenalo, že ODS a ČSSD jsou stejná verbež a potřebovali by asi defenestraci z oken svých kanceláří. Naprosto s Vámi souhlasím... Šetřit se musí, ale nejdřív někde jinde než ve vlastní kapse. Stačí sledovat situaci v Pražském DP. Karma....
moor
Re: Tak trochu podoba s DPP (Praha)
Největší potíž u Městských dopravních podniků, že o nich rozhodují papaláši, kteří ji nepoužívají
hurkajan
zákon paradoxu
ono rušit managery a jejich sekretářky je přeci jen dražší a hlavně komplikovanější metoda než zvyšovat efektivnost spojů zajištěním množství přepravených a tedy platících osob z hlediska ekonomiky opět paradox ti co přestanou linky využívat začnou jezdit vlastními prostředky logicky budou chtít svoje náklady zlevnit osloví známé příbuzné atd. stoupne počet aut exhalace a poklesne počet lidí v městské dopravě...zase se doprava prodraží a bude se muset...a tak dokolečka...ostatně kolik lidí z vedení jezdí městskou dopravou že?...bohužel tato krátkozrakost neplatí jen v dopravě...
P.J.
...
Čipové jízdenky jsou docela drahá sranda. Navíc, když se podíváme, jak v Praze dopadl prodělečný projekt Opencard, na kterém si jenom namastil kapsu jeden podnikatel, nechápu, jak o téhle variantě může ještě někdo uvažovat. Smetl bych to ze stolu a projednal znovu až ve chvíli, kdy uvidíme, že tenhle systém může fungovat.
Co se týče trolejbusu 29, je to možnost jak se dostat ze Žabovřesk ke Kampusu bez přestupu a lidé z Kohoutovic a Bohunic jistě jeho služeb taky pravidelně využívají.
Nicméně, pokud pánové radní, kteří mají patent na rozum, tvrdí, že musí linku zrušit, asi se holt musíme podřídit.
Taky by mně zajímalo zkrácení trasy autobusu 45. Znamená to, že už nebudeme moci jezdit do Mariánského údolí? Nebo lidi, kteří bydlí na okraji Lesné budou muset chodit přes celou čtvrť pěšky?
- Počet článků 27
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1146x