- Napite nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV sluby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z České jsem odeel před15 lety a nijak mi ten ústav bankovní nechybí.
s Českou jsem skoncoval u před 6 lety, od té doby mám účet, který mě dodnes nestál ani korunu a funguje naprosto bezvadně i bez osobních bankéřů
Přesně tak, mně zruila účet u České nová banka, ve proběhlo celkem hladce. Dostala jsem potvrzení o převodu trvalých příkazů atd. A e zůstatek na účtu převedou do 15 dnů. Samozřejmě se tak nestalo a tak jsem absolvovala to samé co autor blogu. Podle jeho popisu to bylo asi na stejné pobočce. U přepáky mi řekli, e mám osobního bankéře, a jdu do prvního patra. Na mou námitku, e u nich u nemám účet, tak nemůu mít ani osobního bankéře, mi řekli, e účet stále běí. Ale karta u 2 týdny nefungovala a tak jsem nemohla nic vybrat ani převést. Osobní bankéř se taky divil, ale řekl mi, e na převod mají 30 dnů. Prý těch 15 tam píou, ale interně mají 30! Aspoň mi větinu peněz okamitě převedl do nové banky. A světe div se, kdy jsem měla na účtu u jen pár drobných na poplatky, tak mi ho zruili do tří dnů. Byla jsem u nich 35 let a tahle poslední návtěva mě stála 80,- Kč - operace na přepáce. A jetě drobná poznámka - e má v názvu Česká u neznamená, e je česká.
ĹeĹĄenĂ je prostĂŠ - odejĂt. Ke cti zmĂnÄnĂŠ banky nutno dodat, Ĺže jsem osobnĂho bankĂŠĹe navĹĄtĂvil jednou, vĹĄechno se dalo udÄlat pĹes internet. ZruĹĄenĂ ĂşÄtu vyĹĂdili bleskovÄ u pĹepĂĄĹžky, osobnĂ bankĂŠĹ nebyl potĹeba.
A jé, nějak to iDnesu s mobilem nefunguje. Tak znovu:
Řeení je prosté - odejít. Ke cti zmíněné banky nutno dodat, e jsem osobního bankéře navtívil jednou, vechno se dalo udělat přes internet.
Zruení účtu vyřídili bleskově na přepáce, osobní bankéř nebyl potřeba.