- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mareš sice dále říká, že „vedení českých muslimských organizací zvláštní zájem na eskalaci napětí nebo násilí mezi jejich komunitou a většinovým obyvatelstvem“, „skupinky radikálů se u nás zřejmě vytvářejí spíše v menších modlitebnách, tam, kde nejsou pod kontrolou," připustil. Souhlasím i s jeho názorem, že „v Česku ještě nestačila vyrůst muslimská ghetta, kde by se obyvatelstvo radikalizovalo“. Otázkou je, ale co nastane s nárůstem počtu muslimů v Česku?
Již dnes vidíme, že od roku 1989 v naši zemí došlo k raketovému nárůstu muslimské populace a toto tempo nepolevuje, ale naopak spíše zesiluje. Již dnes stojí mešity v Brně, Praze, Teplicích, Hradci Králové, Karlových Varech a modlitebny jsou nejen v těchto městech, ale i Českých Budějovicích, Olomouci, Plzni apod.
V této souvislosti je více než jasné, že ve vedení českých muslimských organizací jsou lide s radikálními názory a proti evropským směřováním. Jeden muslim mi řekl, že když slyšel kázat Samera Sehadeha v brněnské mešitě, tak pochopil, že přesně to je tne typ „duchovního“ co takovéto separováni a uzavíráni muslimů do ghett podporuje. Ano, dnes se vede bitva o podobu české muslimské komunity v příštích letech a umírněný islám ji již dlouho prohrává.
Jak se tedy policie vypořádá s tímto případem islámského extremisty? Myslím si, že obdobně jako v případě neonacisty Citara Sáňky, dojde k odložení případu. Otázkou je kdo za tímto „odkládáním“ trestné činnosti muslimů blízkých Islámským nadacím stojí …
Doporučuji článek:
Brněnský muslim viní pražského kazatele islámu z náboženské nesnášenlivosti
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!