Nejlepší argument proti islámu je rozhovor s muslimem

Britský premiér Winston Churchill jednou z legrace řekl, že „nejlepší argument proti demokracii je pětiminutový rozhovor s voličem.“ Již bez legrace se tímto výrokem dá parafrázovat rozhovor s islámským extremistou, který nedávno navštívil Prahu a hovořil s ním redaktor časopisu Týden.


Nejlepší argument proti islámu je rozhovor s muslimem
Britský premiér Winston Churchill jednou z legrace řekl, že „nejlepší argument proti demokracii je pětiminutový rozhovor s voličem.“ Již bez legrace se tímto výrokem dá parafrázovat rozhovor s islámským extremistou, který nedávno navštívil Prahu a hovořil s ním redaktor časopisu Týden.
Představitel muslimů usilujících o postupné zavedení islámského práva šaria ve Velké Britanii a Evropě Haitham al-Haddad přijel do Prahy na pozváni českých islámistů a měl kázáni a projev v pražské mešitě. O jeho návštěvě psal týdeník Reflex a jak dobře poznamenal, chtěli mít lidé z okruhu Vladimíra Sáňky (místopředseda Ústředí muslimských obcí a člen vedení islámské nadace v Praze) poslední slovo při schvalováni případného rozhovoru, aby náhodou nevyzněl špatně pro jejich PR. Samozřejmě to řekli diplomaticky, že novinářům nevěří, tak proto, avšak výsledek je stejný.
K postavě Haithama al-Haddad lze dodat jen tolik, že je ve Velké Britanii známým propagátorem nejen zavedení islámského práva, ale i antisemitismu a kvůli jeho extremistickým názorům mu má být zakázán vstup do Holandska. Ale teď přímo k jeho rozhovoru pro časopis Týden.
Hned v úvodu Haitham al-Haddad jasně říká, že všude kde jsou muslimové je již zárodek islámského práva šaria. Jeho úvodní slovo je ještě konkrétnější – islámské právo šaria = islám. Tedy sekularizace není možná. Naopak jak říká Haddad „především musíme pochopit, že šaria (tj. islámské právo) je islám“. Podle jeho slov hovoříme-li o slučitelností islámského práva s evropskými hodnotami, hovoříme o slučitelnosti islámu s Evropou.
Velmi obdivně se vyjadřuje o multikulturalismu a říká, že to je koncept, který on podporuje a považuje za nejlepší v (dnešní) Evropě. Paradoxně tak vlastně popírá svá původní slova o tom, že islám je šaria, neboť podle islámského práva šaria si nejsou lidé ve společnosti rovní a muslimové jsou nadřazení nemuslímum, tedy multikulturní „rovnost“ totálně popřená …
Počáteční prvky islámského práva šaria jsou, dle al-Haddada, již přítomné i v České republice. Jistě zatím pouze ty prvky nekonfliktní – zahalení žen, rituálně čisté maso apod. ty kontroverzní prvky z netolerantní části islámského práva se budou prosazovat postupně s nárůstem ortodoxně orientovaných muslimů.
Redaktor Týdne se al-Haddada zeptal na prosazováni netolerantních částí šarie v Evropě a al-Haddad odpověděl velice politicky korektně, ale úplně si protiřečí. „Ok, ty jsou také součásti šarie … ale my jsme jasně řekli, že tresty podle šarie tady zavádět nechceme,“ řekl. Na to bych čekal, že se je tedy redaktor Týdne zeptá proč tedy tyto tresty muslimy vyučují? A jak to tedy bude s islámskými zákony diskriminující menšiny a odlišná náboženství než je ortodoxní islám, tedy i umírněné muslimy? Jenže ta otázka v rozhovoru chybí, buď nezazněla nebo byla odstraněna při „autorizaci“ islamsity?
Uprostřed rozhovoru zaznělo tvrzení britského islamisty, které mně už fakt rozesmálo. Důvodem proč mají lidé strach z netolerantních forem islámu je to, že si některé skupinky nepřejí, aby lidé na západě pocítili dobro ortodoxního islámu. Přesněji, aby lidé na západě žili v dobru. Tedy diskriminace nemuslimů, omezováni lidských práv a osobních svobod jež ortodoxní aplikace islámu přináší je něco co by měli lidé oslavovat a ne se ho bát?!
Cely rozhovor je víc než zajímavý a doporučuji si jej prostudovat pro poznáni PR strategie islámistů v Evropě. Obsahuje nejen manipulace a protiřečení si, ale i otevřené lži. Například al-Haddadovo tvrzení, že v Saudské Arábii vás nikdo nenutí být muslimem pokud jste křesťan. Pominu-li fakt, že v Saudské Arábii oficiálně nemůže být veřejně přiznáno křesťanství nebo nedej bože konverze muslima ke křesťanství, tak asi nejpodstatnějším sdělením toho islámského extremisty je jeho konstatování: „Že podporuje multikulturalismus“ a jeho prorocká slova, že muslimové (tedy takoví jako al-Haddad a jeho čeští kumpáni) by měli postupovat salámovou strategii a prosazovat islámské právo šaria postupně dle toho kolik zrovna mohou prosadit.
Inu jak by humorně řekl Winston Churchill 21. století: „Nejlepším argumentem proti islámu je rozhovor s al-Haddad.“

Představitel muslimů usilujících o postupné zavedení islámského práva šaría ve Velké Britanii a Evropě Haitham al-Haddad přijel do Prahy na pozváni českých islámistů a měl kázání a projev v pražské mešitě. O jeho návštěvě psal týdeník Reflex a jak trefně poznamenal, chtěli mít lidé z okruhu Vladimíra Sáňky (místopředseda Ústředí muslimských obcí a člen vedení islámské nadace v Praze) poslední slovo při schvalováni případného rozhovoru, aby náhodou nevyzněl špatně pro jejich PR. Samozřejmě to řekli diplomaticky, že novinářům nevěří, tak proto, avšak výsledek je stejný.

K postavě Haithama al-Haddadovi lze dodat jen tolik, že je ve Velké Britanii známým propagátorem nejen zavedení islámského práva, ale i antisemitismu a kvůli jeho extremistickým názorům mu má být zakázán vstup do Holandska. Ale teď přímo k jeho rozhovoru pro časopis Týden.

Hned v úvodu Haitham al-Haddad jasně říká, že všude kde jsou muslimové je již zárodek islámského práva šaria. Jeho úvodní slovo je ještě konkrétnější – islámské právo šaria = islám. Tedy sekularizace není možná. Naopak jak říká Haddad „především musíme pochopit, že šaría je islám“. Podle jeho slov hovoříme-li o slučitelností islámského práva s evropskými hodnotami, hovoříme o slučitelnosti islámu s Evropou.

Velmi obdivně se vyjadřuje o multikulturalismu a říká, že to je koncept, který on podporuje a považuje za nejlepší v (dnešní) Evropě. Paradoxně tak vlastně popírá svá původní slova o tom, že islám je šaria, neboť podle islámského práva šaria si nejsou lidé ve společnosti rovní a muslimové jsou nadřazení nemuslímum, tedy multikulturní „rovnost“ totálně popřená …

Počáteční prvky islámského práva šaria jsou, dle al-Haddada, již přítomné i v České republice. Jistě zatím pouze ty prvky nekonfliktní – zahalení žen, rituálně zabité maso apod. ty kontroverzní prvky z netolerantní části islámského práva se budou prosazovat postupně s nárůstem ortodoxně orientovaných muslimů.

Redaktor Týdne se al-Haddada zeptal na prosazováni netolerantních částí šarie v Evropě a al-Haddad odpověděl velice politicky korektně, ale protiřečí si. „ty jsou také součásti šarie … ale my jsme jasně řekli, že tresty podle šarie tady zavádět nechceme,“ řekl. Na to bych čekal, že se je tedy redaktor Týdne zeptá proč tedy tyto tresty muslimy vyučují? A jak to tedy bude s islámskými zákony diskriminující menšiny a odlišná náboženství než je ortodoxní islám, tedy i umírněné muslimy? Jenže ta otázka v rozhovoru chybí, buď nezazněla nebo byla odstraněna při „autorizaci“?

Uprostřed rozhovoru zaznělo tvrzení britského islamisty, které mně už vážně rozesmálo. Důvodem proč mají lidé strach z netolerantních forem islámu je to, že si některé skupinky nepřejí, aby lidé na západě pocítili dobro ortodoxního islámu. Tedy diskriminace nemuslimů, popravy homosexuálu, osob s volnou sexuálni morálkou, odpadliku od islámu, omezováni lidských práv a osobních svobod jež ortodoxní aplikace islámu přináší je něco co by měli lidé oslavovat a ne se ho bát?!

Celý rozhovor je víc než zajímavý a doporučuji si jej prostudovat pro poznání PR strategie islámistů v Evropě. Obsahuje nejen manipulace a protiřečení si, ale i otevřené lži. Například al-Haddadovo tvrzení, že v Saudské Arábii vás nikdo nenutí být muslimem pokud jste křesťan. Pominu-li fakt, že v Saudské Arábii oficiálně nemůže být veřejně přiznáno křesťanství nebo nedej bože konverze muslima ke křesťanství, tak asi nejpodstatnějším sdělením toho islámského extremisty je jeho konstatování: „Že podporuje multikulturalismus“. I jeho prorocká slova, že muslimové (tedy takoví jako al-Haddad a jeho čeští kumpáni) by měli postupovat salámovou strategii a prosazovat islámské právo šaria postupně dle toho kolik zrovna mohou prosadit.

Autor: Lukáš Lhoťan | sobota 24.3.2012 13:54 | karma článku: 34,20 | přečteno: 4089x