Lži a překrucováni českého islamisty na webu Ekonom.cz

Online verze týdeníku Ekonom přinesla rozhovor s Vladimírem Sáňkou, místopředsedou Ústředí muslimských obcí v ČR a členem vedení Islámské nadace v Praze, v kterém opět zaznělo několik lží, polopravd a útoku na mou osobu.

 


Online verze týdeníku Ekonom přinesla rozhovor s Vladimírem Sáňkou, místopředsedou Ústředí muslimských obcí v ČR a členem vedení Islámské nadace v Praze, v kterém opět zaznělo několik lží, polopravd a útoku na mou osobu.
Jistě osobně se tomu celému směji, protože Vladimír v celém rozhovoru ztratil evidentně nervy. Místo toho aby popřel dotazy o nedodržováni nadačního zákona jím vedenou Islámskou nadací, nebo o sponzorství ze Saudské Arábie, či radikálních projevech v „jeho“ mešitě, urážel mou osobu, !nadával“ mi a snažil se mně co nejvíce očernit. Myslím si, že tím dal odpověď na všechny dotazy víc než jasnou.
Ano, Vladimír a jeho kolegové, jsou naštvaní a rozzuření z toho, že jejich dvacet let budována image umírněných muslimů dbalých zákona je pryč díky mému odhodláni nenechat se zkorumpovat a zalepit si ústa a bojovat za skutečný umírněný islám a umírněné muslimy, klidně i proti přesile s kontakty na vlivných místech.
Podle čtenářů rozhovoru vynesl Vladimír Sáňka nad mou osobou fatwu (náboženský edikt) o tom, že jsem odpadlík od islámu. Již odpoledne mi začaly chodit na mail dopisy, jestli mám strach o svůj život, když mně Vladimír Sáňka odsoudil jako odpadlíka od islámu. Napsal mi v tom směru dotaz i Valentin Kusák a další přední kritici islámu.
Myslím si, že se zde stali obětí Vladimírovy manipulace, Vladimír si nejspíše dobře pamatuje jak jsem v roce 2006 poskytl rozhovor webu Eurabia.cz a České televizi o svých názorech a tehdy jsem jasně řekl, že náboženství hlásající násilí, pokrytectví a netoleranci nemohu akceptovat jako své přesvědčení. Bohužel takovým to násilnickým, pokryteckým a netolerantním náboženstvím je právě interpretace islámu hlásaná Vladimérem Sáňkou a jeho „duchovními“. Vladimír to prostě jen zneužil ve svůj prospěch a překroutil. Kdybych nebyl muslim asi bych nemohl být od roku 2009 členem Ústředí muslimských obcí v ČR a Muslimské obce v Brně.
Co je podle mě ale důležitější než to co o mně rozhlašuje Vladimír Sáňka je to co řekl v rozhovoru. Zde uvádím ukázku několika nejzajímavějších výroku:
Vladimír Sáňka: „Každopádně na drtivé většině území Saúdské Arábie nelze kostely očekávat, protože tu ani žádní křesťané nežijí.“
Skutečnost:: V Saudské Arábii žije minimálně několik stovek tisíc až přes milion křesťanů. Jedná se především o cizince zde pracující, ale i množství místních konvertitu. Problémem je, že v Saudské Arábii je konverze od islámu ke křesťanství zakázána pod trestem smrti a jakákoliv snaha o výstavbu kostela je zákonem taktéž zakázána. V tomto případě Vladimír Sáňka pouze prosazuje oficiální lživou propagandu saúdskoarabské diktatury.
Vladimír Sáňka: „Saúdská Arábie je však výjimečná v tom, že jsou zde svatá místa, a v tom smyslu také hovoří jeden z výroků proroka. Má pro muslimy podobné postavení, jako má pro katolíky Vatikán.“
Skutečnost: „Nejextremnější islámský směr imáma Ahmeda ibn Hanbala ve výkladu dalšího extremisty ibn Tajjmije a spoluzakladatele saúdskoarabského království Abdulwahaba sice opravdu zakazuje výstavbu kostelů a odvolává se na podivný a velice nespolehlivý výrok připisovaný Mohamedovi, ale ostatní právní směry nejsou v tomto tak radikální. Naopak například výklad islámu dle imáma Abú Hanify naopak dovoluje nemuslimum nejen život na území dnešní Saudské Arábie, ale také dovoluje nemuslimum vstup do Mekky a samotné Káby. Sáňkovo tvrzení o jednoznačném postoji islámu je tedy nepravdivé a spíše bych ho považoval za snahu využit nevědomosti čtenářů a islámu k obhajobě saúdskoarabské diktatury.
Na otázku od Rolfa: „Jak mi vysvětlíte tato slova, která byla pronesena v české mešitě? Bratři a sestry v islámu. Jednou z věcí, kterou Korán objasňuje je to, že každý, kdo následuje jiný zákoník než ten, se kterým přišel prorok Muhammad, je nevděčník a odpadlík od víry (...) Ten, kdo se neřídí podle práva šáría, je odpadlíkem,".
Vladimír Sáňka odpověděl: „Je to myšleno na ty vládce, kteří v zemích s převahou muslimského obyvatelstva vědomě prosazují neislámské právní systémy.“
Myslím, že lepší odmítnuti demokratické a sekulární společnosti od Vladimíra netřeba očekávat, naopak to jen podporuje předsudky vůči muslimům a strach z toho, že by jednou mohli mít velké procento v populaci, když lidé jako Vladimír odmítají demokratickou liberální společnost a sekularismus.
Vladimír Sáňka: „Tvrzení pana Lhoťana jsou nesmyslná, alespoň co se týká financování UMO a Islámské nadace v Praze.“ Reagoval tak na dotaz, že UMOČR a Islámské nadace jsou financované ze Saudské Arábie.
Skutečnost: Muslimská obec v Teplicích, Islámská nadace v Praze, Islámská nadace v Brně a další cizojazyčné stránky prezentují nemalý podíl sponzoru ze Saudské Arábie a zemi perského zálivu na budováni těchto organizací a jejich mešit v ČR. Pokud Vladimír Sáňka sází na neschopnost českého čtenáře číst v anglicko či arabsko jazyčných informacích příliš se mýlí. Nejspíše se zde drží islamistického výkladu tradice Mohameda, že v zájmu zisku islámu lze lhát.
Celý rozhovor si můžete přečíst zde a udělat si tak obrázek o pravdomluvnosti a čestnosti Vladimíra Sáňky.
http://ekonom.ihned.cz/c1-52601850-ptejte-se-na-islam-v-cesku

Jistě osobně se tomu celému směji, protože Vladimír v celém rozhovoru ztratil evidentně nervy. Místo toho aby popřel dotazy o nedodržováni nadačního zákona jím vedenou Islámskou nadací, nebo o sponzorství ze Saudské Arábie, či radikálních projevech v „jeho“ mešitě, urážel mou osobu, !nadával“ mi a snažil se mně co nejvíce očernit. Myslím si, že tím dal odpověď na všechny dotazy víc než jasnou.

Ano, Vladimír a jeho kolegové, jsou naštvaní a rozzuření z toho, že jejich dvacet let budována image umírněných muslimů dbalých zákona je pryč díky mému odhodláni nenechat se zkorumpovat a zalepit si ústa a bojovat za skutečný umírněný islám a umírněné muslimy, klidně i proti přesile s kontakty na vlivných místech.

Podle čtenářů rozhovoru vynesl Vladimír Sáňka nad mou osobou fatwu (náboženský edikt) o tom, že jsem odpadlík od islámu. Již odpoledne mi začaly chodit na mail dopisy, jestli mám strach o svůj život, když mně Vladimír Sáňka odsoudil jako odpadlíka od islámu. Napsal mi v tom směru dotaz i Valentin Kusák a další přední kritici islámu.

Myslím si, že se zde stali obětí Vladimírovy manipulace, Vladimír si nejspíše dobře pamatuje jak jsem v roce 2006 poskytl rozhovor webu Eurabia.cz a České televizi o svých názorech a tehdy jsem jasně řekl, že náboženství hlásající násilí, pokrytectví a netoleranci nemohu akceptovat jako své přesvědčení. Bohužel takovým to násilnickým, pokryteckým a netolerantním náboženstvím je právě interpretace islámu hlásaná Vladimérem Sáňkou a jeho „duchovními“. Vladimír to prostě jen zneužil ve svůj prospěch a překroutil. Kdybych nebyl muslim asi bych nemohl být od roku 2009 členem Ústředí muslimských obcí v ČR a Muslimské obce v Brně.

Co je podle mě ale důležitější než to co o mně rozhlašuje Vladimír Sáňka je to co řekl v rozhovoru. Zde uvádím ukázku několika nejzajímavějších výroku:

Vladimír Sáňka: „Každopádně na drtivé většině území Saúdské Arábie nelze kostely očekávat, protože tu ani žádní křesťané nežijí.“

Skutečnost: V Saudské Arábii žije minimálně několik stovek tisíc až přes milion křesťanů. Jedná se především o cizince zde pracující, ale i množství místních konvertitu. Problémem je, že v Saudské Arábii je konverze od islámu ke křesťanství zakázána pod trestem smrti a jakákoliv snaha o výstavbu kostela je zákonem taktéž zakázána. V tomto případě Vladimír Sáňka pouze prosazuje oficiální lživou propagandu saúdskoarabské diktatury.

Vladimír Sáňka: „Saúdská Arábie je však výjimečná v tom, že jsou zde svatá místa, a v tom smyslu také hovoří jeden z výroků proroka. Má pro muslimy podobné postavení, jako má pro katolíky Vatikán.“

Skutečnost: „Nejextremnější islámský směr imáma Ahmeda ibn Hanbala ve výkladu dalšího extremisty ibn Tajjmije a spoluzakladatele saúdskoarabského království Abdulwahaba sice opravdu zakazuje výstavbu kostelů a odvolává se na podivný a velice nespolehlivý výrok připisovaný Mohamedovi, ale ostatní právní směry nejsou v tomto tak radikální. Naopak například výklad islámu dle imáma Abú Hanify naopak dovoluje nemuslimum nejen život na území dnešní Saudské Arábie, ale také dovoluje nemuslimum vstup do Mekky a samotné Káby. Sáňkovo tvrzení o jednoznačném postoji islámu je tedy nepravdivé a spíše bych ho považoval za snahu využit nevědomosti čtenářů a islámu k obhajobě saúdskoarabské diktatury.

Na otázku od Rolfa: „Jak mi vysvětlíte tato slova, která byla pronesena v české mešitě? Bratři a sestry v islámu. Jednou z věcí, kterou Korán objasňuje je to, že každý, kdo následuje jiný zákoník než ten, se kterým přišel prorok Muhammad, je nevděčník a odpadlík od víry (...) Ten, kdo se neřídí podle práva šáría, je odpadlíkem,".

Vladimír Sáňka odpověděl: „Je to myšleno na ty vládce, kteří v zemích s převahou muslimského obyvatelstva vědomě prosazují neislámské právní systémy.“

Myslím, že lepší odmítnuti demokratické a sekulární společnosti od Vladimíra netřeba očekávat, naopak to jen podporuje předsudky vůči muslimům a strach z toho, že by jednou mohli mít velké procento v populaci, když lidé jako Vladimír odmítají demokratickou liberální společnost a sekularismus.

Vladimír Sáňka: „Tvrzení pana Lhoťana jsou nesmyslná, alespoň co se týká financování UMO a Islámské nadace v Praze.“ Reagoval tak na dotaz, že UMOČR a Islámské nadace jsou financované ze Saudské Arábie.

Skutečnost: Muslimská obec v Teplicích, Islámská nadace v Praze, Islámská nadace v Brně a další cizojazyčné stránky prezentují nemalý podíl sponzoru ze Saudské Arábie a zemi perského zálivu na budováni těchto organizací a jejich mešit v ČR. Pokud Vladimír Sáňka sází na neschopnost českého čtenáře číst v anglicko či arabsko jazyčných informacích příliš se mýlí. Nejspíše se zde drží islamistického výkladu tradice Mohameda, že v zájmu zisku islámu lze lhát.

Celý rozhovor si můžete přečíst zde a udělat si tak obrázek o pravdomluvnosti a čestnosti Vladimíra Sáňky.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lukáš Lhoťan | úterý 23.8.2011 23:54 | karma článku: 14,29 | přečteno: 1671x