Islámské nadace: Muslim, který nás kritizuje je islamofob

V Brně žije víc jak tisíc muslimů, do mešity jich chodí pravidelně pouze do deseti procent (do sta osob), zbytek nechce mít s lidmi kolem mešity nic společného. Pro většinu brněnských muslimů je Islámská nadace centrem radikálního islámu a wahábismu. Dokazuje to i zveřejněný příklad jednoho z pátečních kázání.

 


Islámské nadace: Muslim, který nás kritizuje je islamofob
V Brně žije víc jak tisíc muslimů, do mešity jich chodí pravidelně pouze do deseti procent (do sta osob), zbytek nechce mít s lidmi kolem mešity nic společného. Pro většinu brněnských muslimů je Islámská nadace centrem radikálního islámu a wahábismu. Dokazuje to i zveřejněný příklad jednoho z pátečních kázání.
Od chvíle, co se Islámská nadace stala prakticky majetkem Muneeba Hasana Alrawiho,  bývalého prominentního člena režimu iráckého diktátora Sadama Husajna, dochází stále více k polarizaci muslimské komunity v Brně.
V posledním víc jak roce se stal Muneeb Hasan Alrawi úplně závislý na financích od svých sponzorů ze Saudské Arábie a příspěvků od organizace WAMY (WORLD ASSEMBLY OF MUSLIM YOUTH). Která ho prezentuje v arabském světě, jako jediného vůdce muslimů v Brně a České republice. Mezi jeho rodinou a spolupracovníky vyvolává panický strach z organizování muslimů mimo jeho islámskou nadaci, který je tak veliký, že se například neštítil před novináři a policisty osočovat muslimy chodící do modlitebny v jazykové škole Alfirdaus v Brně z islámského radikalismu a podobných závažných obvinění.
Protože se snažím udržovat kontakt s co nejvíce muslimy a mít přehled o názorech muslimů v Brně, snažím se pravidelně chodit mezi ně na neformální setkání do čajoven, kaváren a na soukromé akce. Na jedné této akci jsem se od několika muslimů dověděl nedávno spoustu špíny a urážek, co na mou adresu rozhlašuje Muneeb Alrawi a jeho rodina.
Alrawi rád tvrdí, že svá obvinění nechce zveřejňovat, kvůli ochraně dobrého jména islámu, ale ve skutečnosti moc dobře ví, že jejich zveřejněním, by již přišel o manévrovací prostor, kdy před jednotlivými lidmi má různé „tváře“ ( říkán tomu diplomacie). V této strategii šíření pomluv a očerňování bez veřejné diskuze je mistr. Mezi muslimy například rád vyzdvihuje muslimy z bývalého Sovětského svazu a to, že jej podporují, ale mezi Araby a nemuslimy naopak tvrdí, že tito ruští muslimové nic nevědí o islámu a jsou nemorální lidé. Byl jsem v celkem velkém šoku, když jsem se toto dověděl z několika zdrojů.
Asi nejsměšnější jsou Alrawiho obvinění, že kritikou jejich neprůhledných praktik, podezřelých finančních transakcí a protievropské propagandy v mešitě, se dopouštím islamofobie a jsem tedy islamofob a tím, že uznávám existenci státu Izrael a požadují mezi Izraelci a Palestinci uzavření míru a ne zahnání židů do moře, jak to jednou zaznělo v pátečním kázání v brněnské mešitě, jsem si vysloužil dokonce obvinění, že jsem fašista.
To, že se Muneeb Alrawi snaží vyhnat od islámu každého českého konvertitu, který s nim začne nesouhlasit a začne požadovat skutečnou morálku a ne jen jeho propagandisticky falešný liberalismus, je mi známo již dlouho a zažil jsem to osobně. V Brně již jen velice málo lidí věří v to, že v mešitě jde o skutečný islám, nebo o morálku.
Jak může také obyčejný muslim věřit morálce v mešitě, když vidí nemorálnosti osob ovládajících mešitu? Když vidí, jak útočí na druhé jako nemorální a přitom získali mnozí z nich trvalé pobyty fingovanými sňatky s českými holkami, zneužívají sociální dávky, snaží se obcházet finanční zákony a prosazují v České republice zájmy zahraničních islamistických organizací?
A proč jsem také ještě islamofob? Protože spousta mých přátel je aktivní v KDU-ČSL, ODS a TOP09 a já souhlasím s jejich kritikou islámského radikalismu a nebezpečím zakořenění proti-demokratických tendencí mezi českými muslimy.
Bohužel v situaci, kdy se Muneeb Alrawi chlubí kontakty se spoustou bývalých STBáku a na mnohé vrcholné politiky ČSSD a KSČM, je jeho největším nepřítelem česká pravice a křesťansky smýšlející politici. Každý, kdo má pravicové názory je pro něj fašista a islamofob. Teda až na teplického starostu Kuberu, který na rozdíl od jiných v ODS pochopil sílu peněz a „bezvýznamnost“ ideologie ve střetu s tržním kapitalismem. Ten se těší mezi českými islamisty a jejich zahraničními sponzory velké oblibě.

Od chvíle, co se Islámská nadace stala prakticky majetkem Muneeba Hasana Alrawiho,  bývalého prominentního člena režimu iráckého diktátora Sadama Husajna, dochází stále více k polarizaci muslimské komunity v Brně.

V posledním víc jak roce se stal Muneeb Hasan Alrawi úplně závislý na financích od svých sponzorů ze Saudské Arábie a příspěvků od organizace WAMY (WORLD ASSEMBLY OF MUSLIM YOUTH). Která ho prezentuje v arabském světě, jako jediného vůdce muslimů v Brně a České republice. Mezi jeho rodinou a spolupracovníky vyvolává panický strach z organizování muslimů mimo jeho islámskou nadaci, který je tak veliký, že se například neštítil před novináři a policisty osočovat muslimy chodící do modlitebny v jazykové škole Alfirdaus v Brně z islámského radikalismu a podobných závažných obvinění.

Protože se snažím udržovat kontakt s co nejvíce muslimy a mít přehled o názorech muslimů v Brně, snažím se pravidelně chodit mezi ně na neformální setkání do čajoven, kaváren a na soukromé akce. Na jedné této akci jsem se od několika muslimů dověděl nedávno spoustu špíny a urážek, co na mou adresu rozhlašuje Muneeb Alrawi a jeho rodina.

Alrawi rád tvrdí, že svá obvinění nechce zveřejňovat, kvůli ochraně dobrého jména islámu, ale ve skutečnosti moc dobře ví, že jejich zveřejněním, by již přišel o manévrovací prostor, kdy před jednotlivými lidmi má různé „tváře“ ( je to prý islamistický způsob diplomacie). V této strategii šíření pomluv a očerňování bez veřejné diskuze je mistr. Mezi muslimy například rád vyzdvihuje muslimy z bývalého Sovětského svazu a to, že jej podporují, ale mezi Araby a nemuslimy naopak tvrdí, že tito ruští muslimové nic nevědí o islámu a jsou nemorální lidé. Byl jsem v celkem velkém šoku, když jsem se toto dověděl z několika zdrojů.

Asi nejsměšnější jsou Alrawiho obvinění, že kritikou jejich neprůhledných praktik, podezřelých finančních transakcí a protievropské propagandy v mešitě, se dopouštím islamofobie a jsem tedy islamofob a tím, že uznávám existenci státu Izrael a požadují mezi Izraelci a Palestinci uzavření míru a ne zahnání židů do moře, jak to jednou zaznělo v pátečním kázání v brněnské mešitě, jsem si vysloužil dokonce obvinění, že jsem fašista.

To, že se Muneeb Alrawi snaží vyhnat od islámu každého českého konvertitu, který s nim začne nesouhlasit a začne požadovat skutečnou morálku a ne jen jeho propagandisticky falešný liberalismus, je mi známo již dlouho a zažil jsem to osobně. V Brně již jen velice málo lidí věří v to, že v mešitě jde o skutečný islám, nebo o morálku.

Jak může také obyčejný muslim věřit morálce v mešitě, když vidí nemorálnosti osob ovládajících mešitu? Když vidí, jak útočí na druhé jako nemorální a přitom získali mnozí z nich trvalé pobyty fingovanými sňatky s českými holkami, zneužívají sociální dávky, snaží se obcházet finanční zákony a prosazují v České republice zájmy zahraničních islamistických organizací?

A proč jsem také ještě islamofob? Protože spousta mých přátel je aktivní v KDU-ČSL, ODS a TOP09 a já souhlasím s jejich kritikou islámského radikalismu a nebezpečím zakořenění proti-demokratických tendencí mezi českými muslimy.

Bohužel v situaci, kdy se Muneeb Alrawi chlubí kontakty se spoustou bývalých STBáku a na mnohé vrcholné politiky ČSSD a KSČM, je jeho největším nepřítelem česká pravice a křesťansky smýšlející politici. Každý, kdo má pravicové názory je pro něj fašista a islamofob. Teda až na teplického starostu Kuberu, který na rozdíl od jiných v ODS pochopil sílu peněz a „bezvýznamnost“ ideologie ve střetu s tržním kapitalismem. Ten se těší mezi českými islamisty a jejich zahraničními sponzory velké oblibě.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lukáš Lhoťan | středa 23.3.2011 12:29 | karma článku: 21,31 | přečteno: 2298x