Islámisté: „Demokracii využijeme, ale chceme ji zrušit“

Jedním z témat rezonujícím muslimskými komunitami v euro-atlantické civilizaci je téma demokracie. Je až paradoxní jak mnozí islámisté rádi využívají všech výhod liberální demokracie a sociálního systému západních zemí, ale zároveň propagují odpor proti demokracii a jejím hodnotám.

 


Islámské nadace: „Demokracii využijeme, ale chceme ji zrušit“
Jedním z témat rezonujícím muslimskými komunitami v euro-atlantické civilizaci je téma demokracie. Je až paradoxní jak mnozí islámisté rádi využívají všech výhod liberální demokracie a sociálního systému západních zemí, ale zároveň propagují odpor proti demokracii a jejím hodnotám.
Například česká media jsou v těchto dnech v šoku z informací, že se pod vedením předsedy Ústředí muslimských obcí Munibem Alrawim propaguje v českých mešitách odmítáni demokracie a islám jako politika. Naopak v americkém kongresu se konalo slyšení o hrozbě radikalizace amerických muslimů prostřednictvím osob a organizací financovaných z pochybných zahraničních zdrojů.
Jistě, chápu že v dnešní době divokého kapitalismu, se media musí snižovat k jednoduché reprodukci informací bez pořádné investigativní práce, a v situaci kdy se lidé stojící za Islámskými nadacemi snažili o mysteriózní propagandu svých zájmu, jsou lidé v šoku ze zjištění, že se například v pátečních kázáních v Islámské nadaci Praha a Brno odmítají demokratické hodnoty?
Nejde pouze o česky pronesený projev Lukáše Větrovce, který si brněnští muslimové posílali jako ukázku radikalizováni majitelů Islámské nadace, v němž řekl:
"Vadí jí džihád na cestě boží, vadí jí zákaz jakéhokoliv míšení žen s muži, vadí jí tresty za překročení božích hranic. Přejí si islám zasunutý v osobním šuplíku soukromého života jedince. Chtějí islám plný pasivity, podlézavosti, plný pokrytectví, bez uskutečnění toho, co vpravdě islám hlásá." Podle Větrovcova kázání chce většinová společnost tolerovat islám jen jako vnější obal bez náplně. "Za to bojuje propagandou demokracie, rovnosti, emancipace a dalších podobných bludů,"
Jde i nedávné kázáni v Islámské nadaci v Praze, kde také česky zaútočil kazatel na hodnoty liberální demokracie, emancipace apod. propagované v Afganistanu, Iráku apod. jako vymyšlené lidmi a označil islám nejen za náboženství, ale i politické hnutí:
„Svobodní bratři a sestry: Dřívější otroctví bylo lepší než to dnešní. To dřívější bylo zjevné, to dnešní je skryté. To dřívější byl systém, to dnešní je otroctví duše a mysli. … Dřívější otroci nesnášeli své otroctví. Ti dnešní nesnáší svou svobodu. Dřívější otroci byli prodáni jinými lidmi proti své vůli, ti dnešní prodávají sami sebe dobrovolně. Dřívější otroci byli na straně zákonů, které Alláh seslal, ti dnešní jsou na straně zbloudilých lhářů. To, co se dnes děje, i to, co se ještě stane v Palestině, Iráku, Afghánistánu, Tunisu, Egyptě, Libyi, Jemenu i v jiných zemích muslimů je zapříčiněno faktem, že jsme dobrovolně odsouhlasili se stát otroky lidí. To, co se dnes děje, je cena, kterou za to platíme.“
Lukáš Větrovec, Muneeb Alrawi, Vladimír Sáňka a další lidé z okruhu Islámských nadací nám jasně říkají, že islám pro ně není pouze náboženstvím, ale i politickou ideologii, která je v rozporu s hodnotami demokratické a multikulturní společnosti. Tato jejich islamistická propagand a je přesně to po čem touží islamofobové.
Islámofobové mají jasný argument, že islám a muslimové jsou hrozba a to od samotných Islámských nadací v ČR. Představa již mají někteří muslimové, kteří sice nesouhlasí s Islámskými nadacemi, ale říkají, že se musí mlčet a tajit radikalizace probíhající přes tyto nadace je mylná a pouze do budoucna prohlubuje rizika a podporuje vzestup islamofobie.
Představa, že utajováni zla povede k dobru je nesmysl, naopak historicky je prokázáno, že zveřejněním zla a jeho kritikou započíná očistný proces a návrat k dobru. Obdobnou strategii zvolil americký muslim  Zuhdi Jaseer, který vystoupil ve slyšení amerického kongresu ohledně radikalizace amerických muslimů. Slušní muslimové nedosáhli  svým mlčením k islamismu ničeho jiného, než posiléní pozic islamistů mezi muslimy a vzestupu islamofobie. Toto již pochopili i mnozí muslimové a po vzoru Jaseera začínají hovořit otevřeně o problémech.

Například česká media jsou v těchto dnech v šoku z informací, že se pod vedením předsedy Ústředí muslimských obcí Munibem Alrawim propaguje v českých mešitách odmítáni demokracie a islám jako politika. Naopak v americkém kongresu se konalo slyšení o hrozbě radikalizace amerických muslimů prostřednictvím osob a organizací financovaných z pochybných zahraničních zdrojů.

Jistě, chápu že v dnešní době divokého kapitalismu, se media musí snižovat k jednoduché reprodukci informací bez pořádné investigativní práce, a v situaci kdy se lidé stojící za Islámskými nadacemi snažili o mysteriózní propagandu svých zájmu, jsou lidé v šoku ze zjištění, že se například v pátečních kázáních v Islámské nadaci Praha a Brno odmítají demokratické hodnoty.

Nejde pouze o česky pronesený projev Lukáše Větrovce, který si brněnští muslimové posílali jako ukázku radikalizováni majitelů Islámské nadace, v němž řekl:

"Vadí jí džihád na cestě boží, vadí jí zákaz jakéhokoliv míšení žen s muži, vadí jí tresty za překročení božích hranic. Přejí si islám zasunutý v osobním šuplíku soukromého života jedince. Chtějí islám plný pasivity, podlézavosti, plný pokrytectví, bez uskutečnění toho, co vpravdě islám hlásá." Podle Větrovcova kázání chce většinová společnost tolerovat islám jen jako vnější obal bez náplně. "Za to bojuje propagandou demokracie, rovnosti, emancipace a dalších podobných bludů."

Jde i nedávné kázáni v Islámské nadaci v Praze, kde také česky zaútočil kazatel na hodnoty liberální demokracie, emancipace apod. propagované v Afganistanu, Iráku apod. jako vymyšlené lidmi a označil islám nejen za náboženství, ale i politické hnutí:

„Svobodní bratři a sestry: Dřívější otroctví bylo lepší než to dnešní. To dřívější bylo zjevné, to dnešní je skryté. To dřívější byl systém, to dnešní je otroctví duše a mysli. … Dřívější otroci nesnášeli své otroctví. Ti dnešní nesnáší svou svobodu. Dřívější otroci byli prodáni jinými lidmi proti své vůli, ti dnešní prodávají sami sebe dobrovolně. Dřívější otroci byli na straně zákonů, které Alláh seslal, ti dnešní jsou na straně zbloudilých lhářů. To, co se dnes děje, i to, co se ještě stane v Palestině, Iráku, Afghánistánu, Tunisu, Egyptě, Libyi, Jemenu i v jiných zemích muslimů je zapříčiněno faktem, že jsme dobrovolně odsouhlasili se stát otroky lidí. To, co se dnes děje, je cena, kterou za to platíme.“

Lukáš Větrovec, Muneeb Alrawi, Vladimír Sáňka a další lidé z okruhu Islámských nadací nám jasně říkají, že islám pro ně není pouze náboženstvím, ale i politickou ideologii, která je v rozporu s hodnotami demokratické a multikulturní společnosti. Tato jejich islamistická propagand a je přesně to po čem touží islamofobové.

Islámofobové mají jasný argument, že islám a muslimové jsou hrozba a to od samotných Islámských nadací v ČR. Představa již mají někteří muslimové, kteří sice nesouhlasí s Islámskými nadacemi, ale říkají, že se musí mlčet a tajit radikalizace probíhající přes tyto nadace je mylná a pouze do budoucna prohlubuje rizika a podporuje vzestup islamofobie.

Představa, že utajováni zla povede k dobru je nesmysl, naopak historicky je prokázáno, že zveřejněním zla a jeho kritikou započíná očistný proces a návrat k dobru. Obdobnou strategii zvolil americký muslim  Zuhdi Jaseer, který vystoupil ve slyšení amerického kongresu ohledně radikalizace amerických muslimů. Slušní muslimové nedosáhli  svým mlčením k islamismu ničeho jiného, než posiíení pozic islamistů mezi muslimy a vzestupu islamofobie. Toto již pochopili i mnozí muslimové a po vzoru Jaseera začínají hovořit otevřeně o problémech.

 

Autor: Lukáš Lhoťan | neděle 13.3.2011 14:39 | karma článku: 21,12 | přečteno: 2195x