Další multikulturní aktivita v českém školství, už je to jako za dob marxismu-leninismu

Tak už je to jako za komunismu, opět našim dětem ve škole vymývají mozky, teď ovšem ne ve jménu marxismu-leninismu, ale ve jménu multikulturalismu. České školy dostaly manuál, jak učit naše děti o masové migraci do Evropy.

Lidové noviny informují o tomto novém počinu v našem školství v článku „Školy zařazují výuku o islámu. Děti se dozví o terorismu i o uprchlících“. V článku se hovoří o tom, že projekt má podporu ministryně za ČSSD Kateřina Valachová, ale i Asociace učitelů občanské výchovy.

Jsme svědky dalšího politizování našeho školství pod vedením ČSSD. Lidové noviny v článku nepřímo tuto politizaci potvrzují: „Autorku metodik a zároveň členku vedení asociace inspirovala k vytvoření projektu praxe posledních měsíců. Média zaplavily zprávy o uprchlících, o muslimech slyšely děti diskutovat dospělé, často ne zrovna korektně. Do školy chodily „naočkované“ více či méně svéráznými názory.“

Všimněme si, že označeni svérázné názory, je dosti podobné označení politický nekorektní názory.

V knize Eurabia – mýtus nebo realita budoucnosti? (Recenze zde.) Jsem upozornil na to, že část marxistů se vydala jiným směrem než leninisté a komunisté, a místo diktatury proletariatu se rozhodli provést tzv. Dlouhý pochod institucemi, kdy se rozhodli neusilovat přímočaře o politickou moc, ale o ovládnutí vzdělávacích institucí ve společnosti. Mám osobně dojem, že výše popisovaná aktivita tomuto plánu přímo názorně odpovídá. Dětem jsou představeny odpovědi na problémy dnešní doby z textů lidí, kteří byli vybrání ne námi občany zvolenými politiky, ale námi nevolenými „odborníky“ a nedivil bych se, kdyby se ukázalo, že tito odborníci, kteří materiály připravili, jsou všichni obhájci masové imigrace, multikulturalismu a jsou „schváleni“ našimi drahými marxisty z tzv. Nové levice.

Dokonce mám osobně dojem, že když se nepodařilo prorazit do českých škol těmto lidem přímo, například s projektem Muslimove.cz, tak voli tuto méně průhlednou aktivitu.

Přečtěte si pár otázek z manuálu pro učitele a posuďte sami, jak moc jsou nepolitické …

Jaký je důvod války v Sýrii?

Proč musíme přijímat uprchlíky a dávat jim peníze?

Kde uprchlíci vzali peníze na cestu do Evropy?

Chtějí si uprchlíci ekonomicky polepšit?

Potřebuje Sýrie absolutismus?

Hrozí nebezpečí občanské války?

Proč jsou uprchlíci agresivní, když chtějí azyl?

Budou uprchlíci zařazeni do společnosti, nebo budou segregováni?

Jak se vztahuje islámské právo šaría na nemuslimy?

Jsou na tom opravdu někteří tak zle, když si vybírají, do které země chtějí jít?

Existuje prevence rasových a náboženských konfliktů?

Jedná se o cílený pokus o islamizaci Evropy?

Kolik peněz utratila Česká republika za uprchlíky a kolik ještě utratí?

Ze kterých zemí nejčastěji přicházejí žadatelé o azyl do České republiky?

Jaké sociální důsledky to přinese ČR?

Jaký bude dopad vzestupu krajně pravicových stran?

Je možné, aby v ČR bylo hlavním náboženstvím islám?

Zdroj otázek je prezentace z metodických materiálu na webu Obcankari.cz

Kdo a jak bude našim dětem ve škole odpovídat na tyto výše uvedené metodické pomocné otázky?

Ideolog dlouhého pochodu institucemi Evropy

 

Autor: Lukáš Lhoťan | středa 9.12.2015 10:51 | karma článku: 38,66 | přečteno: 2343x