- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak by se mohl zachovat nepřítel a my bychom se mu měli snažit v tom zabránit. To lze jen v případě, že už nejsme sami sobě nepřítelem. Protože kdo jiný by měl umět správně používat vlastní vlajku, když ne my?
Zde je za pár let ukázka politiků,zpěváků, hypermarketů, výrobců (jejich modelů a modelek) a hlavně designerů, kteří navrhují třeba oděvy pro naše vrcholové sportovce a používají k tomu státní symbol.Některé jsem oslovil a většinou si "manažérštinou" přečetl nějakou výmluvu. Ostatně jedno takové stanovisko má k Srdci v barvách trikolory na svém FB i Kaufland. Na dotaz zákaznice, proč je obrácená, odpovídá: Dobrý den, Lenko, při tvorbě naší kampaně jsme se rozhodli, že ji bude doprovázet originální emblém s kombinací barev odkazujících k české státní identitě (modrá, červená a bílá) a s dvěma srdci (vnější a vnitřní). Emblém máme registrovaný jako značku,záměrně nekopíruje vlajku a ani tuto ambici nikdy neměl... kombinace barev a provedení se ovšem takto podobá řazení barev na vlajce Ruské federace, takže se sloganem S láskou k Česku vyznívá minimálně podivně.
Korunní se v reklamě podařilo převrátit barvy u vlajek třech států (SK, ČR, SRN).
Je moderní pořádat velké množství tzv. workshopů. Jeden navíc by mohl být pro všechny, jež se tento blog týká a jmenoval by se: Jak správně používat státní symboly. Lektor by tam měl mít narváno.
zdroj obrázků: internet
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...