- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...., akorát to sexistické prasátečko jste nepochopil, není to o reklamách, na něž ženské tělo patří, ale o těch opačných.
jako že na reklamu na Night club nepatří žena?
malinko jste překroutil její smysl - nevadí snad ani tak plakáty před Night Cluby, tam plakát prostě jen informuje o tom, co čeká uvnitř. Chuťovka jsou billboardy různých stavebních a řemeslných firem, které se vyžívají v dvojsmyslnosti slov jako "řezat, postavit, držet :-) a postaviček bab s holými kozami a řetězovou pilou v něžných ručkách.
mýlíte se nepřekroutil, tenhle plakát vyhrával v oné soutěži minulý rok a právě jsme se nad tím pozastavovali. už proto, že dráždil okolí více, jak ty, které uvádíte.
K tomu bych se asi taky klidně přihlásil.
díky, to je od Vás milé. Pěkný večer Lukáš
... k tomu přidáte i distanconíní se od veřejné propagace homosexuality tak se k retrosexuálům hlásím též.