- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Napsala jste to hezky, není to jednoduché dnes učit. Ale i my jsme dovedli kousky, které sice dnes už by byly mimo mísu, ale naše kantory to muselo také přivádět do různých stavů.
Ale já neříkám, že my jsme byli svatí, to vůbec ne, byli jsme prostě jiní. Děkuji
Ač nejsem Vaším studentem, dočetl jsem až do poslední tečky. A tuze rád.
Nádherné čtení. Máte můj obdiv. Karma. Doufám, že si to přečtou i studenti.
Děkuji za karmu i za obdiv. Někteří mi už hlásili, že to četli. A dokonce dočetli až do konce!
Je vidět, že své žáky máte ráda a oni to také určitě vycítí. Kéž je takových učitelů co nejvíce
Děkuji, mám je ráda a doufám, že to poznají.
unavená učitelka by si měla jít zatrsat a ne psát dětem další dopisy
Děkuji za názor. Líbí se mi, jak každý ví nejlépe, co má dělat učitelka. Co to nechat na mně?
No dobře, dobře, studentem jsem byl už dost dávno...
Ale - už bys to mohla i vědět - ono jim to časem dojde, až budou v našich pozicích. I zde platí v parafrázi to, co psal apoštol Pavel do Korintu křesťanům:
1 Korintským 3:4 Když jeden říká: ‚Já jsem Pavlův‘ a druhý: ‚Já Apollův‘, nejste jako jiní lidé? 5 Kdo je Apollos? A kdo je Pavel? Služebníci, skrze něž jste uvěřili, jak každému dal Pán. 6 (!!!) Já jsem zasadil, Apollos zalil, ale Bůh dával růst. (!!!) 7 Tedy ani ten, kdo sází, ani ten, kdo zalévá, nejsou něčím zvláštním, ale Bůh, který dává růst. 8 Ten, kdo sází, i ten, kdo zalévá, jsou jedno, každý však dostane svou vlastní mzdu podle své námahy.
Tedy - podstatné je sázet a zalévat, o zbytek se postará život sám, i když to nemusí být hned vidět.
Chápu, jak to myslíš, ale ono je to složitější. Před rodiči Tvůj argument neobstojí. Musí mít nějaké výsledky. Tak to prostě je.
Když neni šikana, je to v poho, ne? Ale učitelum patří obdiv i když se říká, že je to diagnóza:) Nedovedu si představit, že bych to dělal