Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

27. 8. 2020 jste do blogu nenapsal vůbec nic.

0 0
možnosti
Foto

Jistěže ne, bylo to samozřejmě o rok dříve. A víte, jak se tomu, co jsem spáchal říká? PŘEKLEP. Již opraven. Děkuji za upozornění.

3 0
možnosti
KV

Lidem jen trochu seznámeným s pravidly leteckého provozu byla situace jasná už v době kdy celý incident vyšel najevo. Vyjádření společnosti byla jasná snaha bagatelizovat hrubé pochybení. Nemám sebemenší iluze o důvodu, snaha ušetřit náklady za každou cenu. Co nechápu je víra firmy, že se něco takového podaří zatlouci. Ve finále budou finanční ztráty mnohonásobné a myslím, že není pochyb o krocích které budou nutně následovat. Tedy trestní stíhání nejen kapitána ale i odpovědných činitelů ve firmě.

5 0
možnosti
JR

J10a93n 71R74á15ž

24. 7. 2020 16:59

Pochybuji, že pilot nekomunikoval s firmou. To opravdu není možné, aby tak nesmyslně jednal na vlastní pěst. Riziko, že vysadí i druhý motor je relativně vysoké a pilot bez nátlaku od zaměstnavatele, by takto nikdy nehazardoval.

1 0
možnosti
PK

Jako abs.laika v oblasti létání, by mě zajímalo jaká jsou nej omezení a rizika v ovládání letadla, pokud funguje jen jeden motor.

0 0
možnosti
KV

Pokud jde o ovládání, což není v tomhle případě až tak to hlavní, tak se jedná hlavně o podstatné snížení manévrovatelnosti. Tzn. že některých manévrů stroj není vůbec schopen nebo trvají podstatně delší dobu než normálně.

1 0
možnosti