- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
27. 8. 2020 jste do blogu nenapsal vůbec nic.
Jistěže ne, bylo to samozřejmě o rok dříve. A víte, jak se tomu, co jsem spáchal říká? PŘEKLEP. Již opraven. Děkuji za upozornění.
Lidem jen trochu seznámeným s pravidly leteckého provozu byla situace jasná už v době kdy celý incident vyšel najevo. Vyjádření společnosti byla jasná snaha bagatelizovat hrubé pochybení. Nemám sebemenší iluze o důvodu, snaha ušetřit náklady za každou cenu. Co nechápu je víra firmy, že se něco takového podaří zatlouci. Ve finále budou finanční ztráty mnohonásobné a myslím, že není pochyb o krocích které budou nutně následovat. Tedy trestní stíhání nejen kapitána ale i odpovědných činitelů ve firmě.
Pochybuji, že pilot nekomunikoval s firmou. To opravdu není možné, aby tak nesmyslně jednal na vlastní pěst. Riziko, že vysadí i druhý motor je relativně vysoké a pilot bez nátlaku od zaměstnavatele, by takto nikdy nehazardoval.
Jako abs.laika v oblasti létání, by mě zajímalo jaká jsou nej omezení a rizika v ovládání letadla, pokud funguje jen jeden motor.
Pokud jde o ovládání, což není v tomhle případě až tak to hlavní, tak se jedná hlavně o podstatné snížení manévrovatelnosti. Tzn. že některých manévrů stroj není vůbec schopen nebo trvají podstatně delší dobu než normálně.