- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No a nemůže být osud této písně podobný mnoha jiným od jiných interpretů - tedy tím, že původně koncertní (nebo demo) verze se liší od té, která je nakonec vydána na desce? Že to je zkrátka umělecká svoboda (ve smyslu Kunderova: Nechovejte se tu jako doma, příteli).
možné je cokoliv. Licence mít písen v proměně, asi tak, jako když kapela chce víc chytnout v místě, kam přijela, a vloží tam místo obvyklého města v textu, město místních, jejich pojmenování...a je tu větší sounáležitost...tady to mohlo být cokoliv. Ale opravdu jeho a jen jeho svoboda a věc.
Odmítl žít podle očekávání. Změnil. A potvrdil, že je to přesně ta stará dobrá garda muzikantů jisté doby, která se nezvencla z nikoho, kdo velí a komu by věci vyhovovaly. A za to je máme rádi. Vidét válku a věci v globálu a vidět jim a jít k podstatě. A to je to geniální. Koho válka a konflikty štvou doopravdy...skutečně je objektivně trápí, v přesahu vidí Děti. A ne bratry. Je prostě dobrej.
Cohen byl vždy působivý, ta u nás nepříliš známá informace o jeho účasti přímo na bojišti, je pro mne další velké plus
Jak už jsem napsal dříve, svým seriózním přístupem k psaní blogů jste u mne no.1.
Cohena znám. Jeho "Jsem tvůj muž" uspávalo mé děti (děti milují při usínání hluboký mužský hlas na pozadí, vyvolává to u nich pocit bezpečí), ale i jinou jeho tvorbu. Byl výjimečný a ve své tvorbě jedinečný.