- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to vzor major Terazky: "Máme priveĺa mimoriadných udalostí!"
Na PR kladou firmy velký důraz. Pamatuji si, jak se během zprovozňování JE Temelín změnil termín "systém havarijního chlazení reaktoru" na "systém nouzového chlazení reaktoru". Jde o odvedení tepla z dobíhajících jaderných reakcí po odstavení reaktoru, které selhalo ve Fukušimě.
Je to celkem jednoduchý i firemní web by asi měl obsahovat zákonem požadované údaje a potom je to již otázka firemní politiky a to absolutně...
Máte pravdu, je to otázka firemní politiky. A o té to tak nějak je. Za sebe říkám: za férovou informaci o požáru bych SUAS záporný bod rozhodně neudělil, ba naopak.
Firemný web je čistá reklama, doslova propaganda. Problémy neexistujú.
Na firemnom webe spoločnosti, v ktorej pracujem, sa dočítate rôzne veci, ale napríklad reklamácie, pracovné úrazy atď, tak to tam nenájdete.
Tak to je.
Problém, o ktorom sa nehovorí, neexistuje.
Rozumím Vašemu vyjádření. Jen mi přijde poněkud krátkozraké snažit se "zatajit" závažný firemní problém v době internetu. Před jeho érou snad, ale nyní? Chápu, že na firemním webu nebudou jeho tvůrci referovat o každém pracovním úraze či reklamacích, ale toto (požár) je přece jenom něco jiného.
Firemní web si kromě čtenářů otevřou i potencionální zákazníci. Nevím jak by reagovali, kdyby místo reklamních marketingových článků byl web zaplněn mimořádnými škodními událostmi, nebo pracovními úrazy. Děláte redaktora na aktuálně. Co vám říká instinkt?
Nejsem redaktorem Aktuálně.cz - shoda jmen. --- Jedna věc je instinkt, druhá smysl pro fair play. Jinak viz mou odpověď p. Mikulovi.
Dobrý článek o tom požáru je zde
https://iuhli.cz/v-elektrarne-vresova-horelo/
Není to však firemní webová stránka. Provozovatelem těchto stránek je pHmedia Czech Republic, s.r.o.
Díky, četl jsem, když jsem tuto mimořádnou událost studoval, stejně jako celou řadu dalších webů.