Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O61t85a46k68a33r 61S61e79k50l

11. 11. 2018 14:36

Kanál D-O-L je velmi pravděpodobně ekonomický , ekologický , hydrologický a jaký chceme - nesmysl.

Stejně tak je pravděpodobné , že po odchodu ppMZ , iniciátora a propagátora této akce , upadne kauza D-O-L opět do zapomnění.;-(

Takže : klídek :-).

5 1
možnosti
AB

Ceny přepravců na silnici se odvíjí dle těch železničních. Nedělejte, že vám to nikdo neřekl. A cesta do jadranských přístavů? Ano do Hamburku či Rotterdamu je přeprava levnější. Ovšem může to být zadarmo - a to není nenávist k Němcům, nýbrž holá skutečnost.

1 0
možnosti
AB

Pardon, patčří p. Flaškovi.

0 0
možnosti
ŠZ

Ta studie je jen podkuřování p.presidentovi. Tady bude někde v pozadí zájem někoho úplně jiného. Proti tomu kanálu mluví mnoho věcí, které jsou však potlačovány. Idea vznikla když bylo v krajině spoustu vody. I malé potoky zvládly táhnout několik mlýnů. Jen já, za svůj život eviduji několik potůčků, které zurčely po celý rok. Teď mají vodu jen při jarním tání. Dnes prakticky všechny vodní cesty jsou mimo provoz, protože jednoduše nemají vodu. Řeky jsou splavné jen na dolních tocích a to ještě s omezenou tonáží. A do toho máme stavět další šíleně drahou stavbu, která odebere i to málo vody co ještě zbývá?

Dále - žádná, opakuji žádná takto drahá stavba se nevejde do rozpočtu. Ta čísla jsou maximálně podstřelená aby to vypadalo. Obecná zkušenost říká, že každá studie má závěry, které vyhovují zadavateli. Objektivitě těch čísel může věřit jen naprostý slaboduch.

8 1
možnosti
Foto

Ťok leze Ovaru Kundovičovi akorát do brusele! To je zcela evidentní, ministerské koryto mu za to určitě stojí!

0 0
možnosti
JS

Pokud by ten kanál napadl Havla, tak dnes bychom oslavovali desáté výročí jeho otevření.

1 3
možnosti
Foto

No vidíte jak byl proti Zemanovi schopný :-). Naštěstí ho nesmysly nenapadaly.

14 1
možnosti
Foto

Ano,srovnáváte nesrovnatelné.První "drobný" rozdíl je vidět hned.:-)V moři je o dost víc vody než v našich vyschlých řekých.Doufám,že tato fantasmagorie prosazavaná z jakýchsi duvodu,asi ješitná touha po nesmrtelnosti,jedním člověkem se nikdy nezačne.Pokud investovat,tak do přehrad,které budou stále vzácnější vodu v Česku zadržovat.To je priorita,která by se měla řešit.

10 0
možnosti
PJ

P40e19t69r 58J50í90l13e93k

11. 11. 2018 9:44

V první řadě třeba zlepšit stav zemědělské krajiny, která dnes není schopná vodu zadržet, přehrady jsou pak jenom doplňkem.

7 0
možnosti
VH

Raději si přejme, aby se na už navyhazovaly stamilióny na nesmyslné studie jen na přání potentátů.

5 0
možnosti
JJ

No, mně to všechno připadá podobně, jako když někomu teče v baráku na hlavu přes shnilou střechu, ale on si platí drahé projekty na solární elktrárnu, protože by na ni mohl, za jistých okolností dostat dotace a ušetřit tak mažná pětistovku měsíčně za elektriku.

3 0
možnosti
AT

Přejme si raději, aby se ani nekoplo

7 0
možnosti
Foto

Karma. Dobrá čísla. Někde jsem četl, že stavba našeho kanálu nezačne dřív jak za 12 let Tedy v našich podmínkách teoreticky za 18, prakticky možná za 25. Ale ve skutečnosti v té době už budou jiná čísla, jiné starosti, jiné vlády .... .

4 0
možnosti
MS

... a hlavně - jiný prezident. :-)

4 0
možnosti
BH

Mne zas napadlo zda je do výpočtu zahrnut výpadek z výběru dálničních poplatků nebo zda se předpokládá, že všichni budou pořizovat říční lodě?

0 0
možnosti