Děkujeme za pochopení.
M38i47r97o73s51l93a76v 15B73u14č73e14k
19876-1978, Sušice + 3x manévry. Když jsem nastoupil na Divizi - 2 motostřelecká, podal dotaz. Staršímu písaři. "Co dělá při bojovém poplachu"? Slovák pravil - "No čo by, vozmem svoj písací strojček a iděm". Stalo se .
Bojovali jsme udatně. Mám svého nepřítele na zdi hotelu Fialka - Poštovní schránku. Záludně mne napadla úderem do hlavy. Těch Becherů a Gambrinusů, bylo prostě moc . Klasické ráno opilcovo , sušilo mne. Já volal o pomoc ...
J61a71n 86T59o57m27á89š56e35k
mohu přidat odkaz na blog k olomouckému letišti Olomouc na stránkách Zaniklé obce? studuju trochu teorii a historii
L96a38d41i20s63l54a70v 19N65a32j47m83a61n
Jo , taky jsem za mého působení v Prostějově párkrát letěl, i když to bylo docela výjimečně. Dělal jsem na TOP , což znamenalo každodenní práci jako v továrně - v hangáru opravovat vrtulníky, takže my jsme se ani různých cvičení neúčastnili (ostatně nebylo prý o co stát, ovšem zato jsme v tu dobu obden drželi různé služby , což byl taky řádný opruz).Let vrtulníkem byl opravdu adrenalinový zážitek - třeba nízký průlet nad přehradou u Plumova, vzpomínám si jak to za letu docela házelo, výhled byl teda parádní , vlezl jsem si dopředu skoro mezi piloty abych skrze prosklenou kopuli viděl co nejvíc... Ačkoli jsem dělal hlavně na MI24 , nikdy jsem s ním neletěl , "jen" s MI8. A co se týká toho havarovaného vrtulníku u Plzně , na to si pamatuju taky , ovšem z jiného úhlu pohledu. Asi týden - dva než se to stalo, jsme na na tom stroji v TOPu zrovna dělali, myslím že měl číslo 0148. Když se ten malér stal a vyšetřovalo se to , měli jsme všichni docela bobky ,zda jsme všechno udělali správně (přísně se kontrolovaly všechny možné zápisy z údržby atd.) , či zda někdo nezapomněl v mašině nějaký kus vercajku který by se třeba mohl někde zaseknout. Viděl jsem i pár trosek onoho stroje když je pak do Prostějova dovezli...Byly i jiné průšvihy , co si vzpomínám , i když ne tak tragické , třeba jednou když se útvar přesouval na cvičení do Malacek jeden vrtulník prý za letu ztratil bomby - sice zřejmě cvičné , snad betonové , ale i tak , když si představím že to někomu mohlo spadnout na barák....
V41o38k97o39u69n 98V91l60a65d33i96m80i36r
Slouzil jsem dlouho pred vami v Chotusicich a tam nas lampasaci presvedcovali ze na kerosin litaj civilni letadla, ale nase na elerix. A Tatra 111 na ten elerix jezdila bez problemu. Mozna ze i s kerosinem by si poradila.
J89i56ř24í 15J32i57r55o17u33d39e76k
Mi 4, též přezdívaný samovar. Nevím, jak absíci, ale lampioni od letectva se sem tam svezli, aby získali příplatky za létání, ač jejich činnost spočívala třeba jen v sezení v kanceláři
- Počet článků 388
- Celková karma 29,86
- Průměrná čtenost 1014x