Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hodně zajímavé vyprávěníR^

0 0
možnosti

19876-1978, Sušice + 3x manévry. Když jsem nastoupil na Divizi - 2 motostřelecká, podal dotaz. Staršímu písaři. "Co dělá při bojovém poplachu"? Slovák pravil - "No čo by, vozmem svoj písací strojček a iděm". Stalo se .

Bojovali jsme udatně. Mám svého nepřítele na zdi hotelu Fialka - Poštovní schránku. Záludně mne napadla úderem do hlavy. Těch Becherů a Gambrinusů, bylo prostě moc . Klasické ráno opilcovo , sušilo mne. Já volal o pomoc ... :-)

0 0
možnosti
Foto

mohu přidat odkaz na blog k olomouckému letišti Olomouc na stránkách Zaniklé obce? studuju trochu teorii a historii

0 0
možnosti
Foto

Určitě ten odkaz přidejte!

0 0
možnosti

Jo , taky jsem za mého působení v Prostějově párkrát letěl, i když to bylo docela výjimečně. Dělal jsem na TOP , což znamenalo každodenní práci jako v továrně - v hangáru opravovat vrtulníky, takže my jsme se ani různých cvičení neúčastnili (ostatně nebylo prý o co stát, ovšem zato jsme v tu dobu obden drželi různé služby , což byl taky řádný opruz).Let vrtulníkem byl opravdu adrenalinový zážitek - třeba nízký průlet nad přehradou u Plumova, vzpomínám si jak to za letu docela házelo, výhled byl teda parádní , vlezl jsem si dopředu skoro mezi piloty abych skrze prosklenou kopuli viděl co nejvíc... Ačkoli jsem dělal hlavně na MI24 , nikdy jsem s ním neletěl , "jen" s MI8. A co se týká toho havarovaného vrtulníku u Plzně , na to si pamatuju taky , ovšem z jiného úhlu pohledu. Asi týden - dva než se to stalo, jsme na na tom stroji v TOPu zrovna dělali, myslím že měl číslo 0148. Když se ten malér stal a vyšetřovalo se to , měli jsme všichni docela bobky ,zda jsme všechno udělali správně (přísně se kontrolovaly všechny možné zápisy z údržby atd.) , či zda někdo nezapomněl v mašině nějaký kus vercajku který by se třeba mohl někde zaseknout. Viděl jsem i pár trosek onoho stroje když je pak do Prostějova dovezli...Byly i jiné průšvihy , co si vzpomínám , i když ne tak tragické , třeba jednou když se útvar přesouval na cvičení do Malacek jeden vrtulník prý za letu ztratil bomby - sice zřejmě cvičné , snad betonové , ale i tak , když si představím že to někomu mohlo spadnout na barák....

1 0
možnosti

? Slouzil jsem dlouho pred vami v Chotusicich a tam nas lampasaci presvedcovali ze na kerosin litaj civilni letadla, ale nase na elerix. A Tatra 111 na ten elerix jezdila bez problemu. Mozna ze i s kerosinem by si poradila.

0 0
možnosti
Foto

:-)Mi 4, též přezdívaný samovar. Nevím, jak absíci, ale lampioni od letectva se sem tam svezli, aby získali příplatky za létání, ač jejich činnost spočívala třeba jen v sezení v kanceláři;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 388
  • Celková karma 29,86
  • Průměrná čtenost 1014x
Jsem čelní a zatím jediný protagonista Venturismu. Venturismus znamená odvahu, odvážné vyslovení pravdy, ale také riskantní podnik. V ekonomii venture kapitál představuje finanční prostředky sloužící k investování do velmi rychle rostoucích inovativních projektů. Před rokem 1989 jsem založil hnutí „Tupohlaví“, které žádnou měrou přispělo k pádu socialismu. Venturismus a venturisté chtějí tímto odvážným směrem pokračovat...

Seznam rubrik