Jsou ratingové agentury jedné podstaty s Bohem?

Jistá agentura zvýšila české republice rating o jeden bod. Jak vlastně ratingová firma pracuje? Dozvíme se pravdu?  

Premiér se z této zprávy raduje, taktéž ekonomové i svazačka Augustová radostně tančí o hlavních zprávách kankán: jsme prý inovativní, máme vizi, vracíme se nazpět na pozici první republiky! Oproti ostatním západním zemím jsme sice slabší, ale jsme nejlepší z postkomunistických zemí.

 

"Ratingem se rozumí standardní mezinárodní nástroj měření (hodnocení) bonity zemí (či jiných subjektů) pro posouzení jejich důvěryhodnosti. Opomeneme-li hodnocení jiných subjektů a zaměříme-li se na jednotlivé země, rating vypovídá o stupni rizikovosti podnikání pro zahraniční firmy v hodnocené destnaci a o vyčíslení pravděpodobnosti, že hodnocená země dostojí svým závazkům.“https://www.finance.cz/makrodata-eu/eu-svet/rating/informace/

 

Zmíněná agentura, která nám zvýšila rating z A1 na Aa1, byla založena v roce 1914. Kromě ratingů provádí ekonomické průzkumy a finanční analýzy komerčních i státních subjektů a poskytuje software pro řízení rizik finančních institucí. Tato společnost má přibližně 4000 zaměstnanců v 27 státech.

 

Nás hlavně zajímá, jak ratingová agentura funguje. Kdo jí volil? Kdo jí dal mandát, aby měla právo hodnotit naši nebo jinou ekonomiku? Kde bere data, která rating určují?

 

Chod takové firmy si možná představujeme asi jako ve filmu „Monty Python - Smysl života“. Suchaři s klotovými rukávy zabraní do své nudné práce za malou odměnu. Strachy se třesou před svými šéfy. Sčítají a odčítají, násobí a dělí. Až konečně: „Čechy posunout o příčku výš!" dají příkaz a zpráva se rozletí do celého světa, zvlášť do Čech.

 

Intuice nám však napovídá něco jiného, totiž to, že ratingoví komisaři jsou nehmotné bytosti, které sjíždějí statistiky a grafy rychlostí terabajtů za sekundu, aby se dobrali k určitému výsledku. Tento předpoklad navíc podtrhuje zjištění, že se pohybují kvantovou teleportací. Dávají se občas poznat v Davosu nebo na jiném světovém fóru, ale jinak si žijí ve svém vlastním astrálním světě.

 

Otázky, kdo ratingovou firmu volil a kdo jí dal mandát hodnotit ekonomiku bychom mohli evokovat citátem ze slavného filmu „Někdo to rád horké“: "Přátelé italský opery, je to už dvacet let, co jsem se zvolil šéfem týhle organizace. A můžu snad říct sám, že jste zvolili dobře.“ - Resultát je jasný: Ratingová firma sama sebe vyvolila, aby rozdávala hodnocení.

 

Akademik Karpov se domnívá, že k přenosu informací užívá křesťanskou symboliku

 Kde berou data, která rating určují? Neustále slyšíme, jak na nás útočí trollové, jak zde operují  ruské výzvědné služby, jak čínští  špehové působí na Hradě. A najednou: máme vyšší rating! Je snad ratingová agentura vševědoucí? Akademik Karpov se domnívá, že k přenosu informací, užívá křesťanskou symboliku souběžně s kvantovou kryptografií. Pro nehmotné bytosti pohybující se teleportací je možné cokoliv.

Tyto okolnosti nás vedou k jediné možné hypotéze:

Ratingové agentury jsou vševědoucí, povstaly samy od sebe a jsou jedné podstaty s Bohem.

Jedině ekonomové, státníci a podobné existence jejich údajům věří.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Rating

https://byznys.ihned.cz/c1-66653390-moody-s-zlepsila-rating-ceske-republiky-o-jeden-stupen-vyhled-zmenila-z-pozitivniho-na-stabilni

 

Autor: Jan Lněnička | úterý 29.10.2019 18:03 | karma článku: 10,00 | přečteno: 228x