- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1. Strany nemají téměř stejné programy. Jedny se orientují na méně státu, více vlastní zodpovědnosti, jiné naopak,
2. Jedny akcentují "národ", jiné evropský trh.
3. Kdo není schopen rozlišit jednotlivé koncepce, neměl by mít volební právo.
Problém, jak budou volit ti v karanténě, je malicherný. Jde o minimální počet voličů, ale kolik peněz už to stálo. čas politiků, provoz parlamentu a vlády ..., změny ve volbách. na tomse ukazuje, jak je stát neefektivní.
Navrhuji aby zástupce odvolil z vozidla ve zvláštním volebním okrsku do rukou speciální volební komise, která mu vyjde naproti.
Jinak, bez legrace, ten volební zákon je protiústavní. Ústava stanoví, že podmínky volby mohou být určeny zákonem. Naproti tomu nestanoví, že zákon může někomu volební právo odebrat. Takže, budu-li v karanténě nebo nemocen, stejně půjdu volit. Volební právo dané Ústavou je vyšší princip, než karanténa nařízená nějakým bezejmenným úředníčkem.
Jsem zvědavý, jestli se najde soud, který by mě odsoudil za výkon volebního práva.
Jen malá poznámka - těch aktuálně nakažených je asi 5.000. Vyléčených je už 11.000 lidí a ti už v karanténě nejsou.
Ale v karanténě jsou i lidé, kteří nejsou nakažení, jen se s nakaženým někde potkali.